*Magnus* Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) `hei... lurer bare litt på hva jeg skal skrive i konsollen på MOH får å få frem FPS'en. å hva tryker jeg på for å få frem konsollen ? -takk ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre det om igjen - Posten flyttes også - Blib## Endret 21. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Vet ikke hva du skal skrive i consollen, men du kan laste ned det lille programmet fraps. Det viser fps i alle spill http://www.fraps.com/downloads.htm Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Du skal skrive: fps 1 eller fps_1 hvis jeg ikke husker feil edit: For å kunne få frem consollen må du skru den på i setupen der du stiller inn grafikk og lyd kvalitet. Så trykker du på knappen over "TAB" / til venstre for "1" for å få opp consolen, der du skriver inn overnevnte Endret 21. februar 2004 av ostepopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå