Brugle Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Hei! Skulle gjerne sett et eksempel på et enkelt program der man starter med en enkel frame som har en knapp på seg. Og når man trykker på knappen, dukker det opp noe annet i framen, noen andre knapper og et bilde kanskje. Bare for å se hvordan det fungerer. Jeg bruker MS Visual Studio .NET 2003 Endret 21. februar 2004 av Brugle Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Er det noe spesielt GUI-bibliotek du tenker på? Qt, Win32, wxWindows, ...? Koden til de forskjellige bibliotekene er ganske forskjellig, både når det gjelder kompleksitet og virkemåte. Hvis du er ute etter å lære deg å programmere med GUI, anbefaler jeg deg å google etter en tutorial for dette. (Google etter f.eks.: Qt (trolltech.com), Win32 (MSDN), wxWindows (wxwindows.org)) Hvis du vil lære deg å programmere med Windows-GUI, anbefaler jeg å finne deg en bok om emnet. Du kan også google etter tutorials for MFC (Microsoft Foundation Classes). Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Hva er forskjellen på C++ og C# egentlig? Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har ingen erfaring med C#, men hvis jeg ikke tar feil er det noe sånt som dette: C# er helt objekt-orientert (sånn som Java) C# er et ondt prosjekt fra Micro$oft for å tjene penger C# har diverse andre finurligheter, som jeg ikke kommer på noen konkrete eksempler på i farta. Som sagt, jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Men sun utvikla ikke java for å tjene penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå