Gå til innhold

Warpzone 13


Anbefalte innlegg

Nå er det snart vinterferie for oss Rogalendinger. To ganger i året blir Warpzone arrangert i Turnhallen i Stavanger. Hvert år møter det opp ca. 500-550 personer som skal tilbringe 5 dager av vinterferien sin forran skjermen.

 

Jeg lurte på om det er noen av dere som skal ta turen til warpzone 13?

 

32Mbit Internet, plass til 644 personer, catering som skal selge mat og drikke 24t i døgnet, stand fra hcs, det blir også storskjerm som det blir vist litt av hvert på ;)

 

Her er link til hjemme siden deres, der dere kan lese litt om hvordan det blir!

 

http://www.warpzone.no

 

Det blir ivertfall Warpzone på meg denne gangen også! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cyanide: Selvfølgelig husker jeg det! Si meg, tok ikke dere bilder av det? kunne tenkt meg de bildene, hyggelig å høre at du kommer i år også! :)

 

siDDIs: Har du hvert i crewet før? hvis du har, har jeg nok helt garrantert sett deg ;) Fint at du også kommer!

 

Håper bare vi blir så mange eller flere enn det vi var i fjord!

Lenke til kommentar
Cyanide: Selvfølgelig husker jeg det! Si meg, tok ikke dere bilder av det? kunne tenkt meg de bildene, hyggelig å høre at du kommer i år også! :)

 

Jo, Morten tok bilder, men hørte aldri noe mer om de bildene. Får spørre ham hvor de er.

Fint...kanskje jeg kan få dem over på wz13, om Morten kommer?

Lenke til kommentar

uhrm... blir vist til at jeg må dra alene, men det har vel aldri vert noe problem... Så jeg slengte meg midlertidig inn på siden av dere jeg Gef...

 

Jeg kan glatt være med på Dolly jeg, men jeg tror vi utvider den litt... Satser på søndagen... Først Dolly, så på Jam session på martinique(egentlig så skulle vi jo dratt på New York etter på, men vi skal jo tross alt tilbake), okey?

Endret av lansiden.no
Lenke til kommentar

eg kjem vell ikkje før imorra, eg har hatt det travelt og når eg først kan nå så har eg ingen til å kjøre meg ut.

 

Men i løpet av morradagen så kjem eg der så då kan alle hilse på meg.

 

Eg har ikkje vore i crewet, men eg har pleid å hengt meg med crewet dei siste gangane eg har vore på WZ

Endret av siDDIs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...