scoot Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Please, noen må hjelpe mg, jeg vil gjerne skjære ut et MØNSTER, eller en LOGO i front =D FLammer, etc, men siden jeg ikke er en kløpper i photshop vil jeg gjerne at noen som er gode til og lage "logoer" eller "mønster" jeg kan bruke foran på mitt Aopen hq08.. MAX størrelse = 15x15 (cm) .. ok ? .. Btw, noen som har en logo som passer for nicket mitt ? Edit, en leif ! Endret 22. februar 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 derfor jeg har gjort det jeg har gjort med mitt Pent.... Skal selv fjerne min stygge kant med et djevel hode som skal gå over hele fronten der cd rommene skal komme ut, sc0ot dette e min ide, ikkje regna som tips dor deg. men eg har jo komt m ider til deg da. men tilbake til det. skjære ut flamme mønster i siden. legge pleksi bak med PYNTELISTER og til slutt putte litt jalla jalla inni. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 derfor jeg har gjort det jeg har gjort med mitt Pent.... Skal selv fjerne min stygge kant med et djevel hode som skal gå over hele fronten der cd rommene skal komme ut, sc0ot dette e min ide, ikkje regna som tips dor deg. men eg har jo komt m ider til deg da. men tilbake til det. skjære ut flamme mønster i siden. legge pleksi bak med PYNTELISTER og til slutt putte litt jalla jalla inni. Har skjært ut i sidene alt, og har lagt inn hardware.. Jeg skal nå bare "mekke" vekk den stygge lille dingsen i front, hvor det skal være et klistremerke.. over DEr skal jeg lage noe.. MEn vet ikke hva.. dERfoR jeg spør dere. Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 du kan jo pøve å tegne m illustrator. det skal mye til får å få det til å se stygt ut. eller så har vi noe som kalles blyant :s Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Trur jeg skal prøve og tegne en munn eller noe, en sånn ulve sak med non tenner Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 *host* lik min ide *host* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 *host* lik min ide *host* Synes det kan bli fint jeg Et glefsende kabinett .... ok ALL ÆRE TIL tep0sen for tips ;P Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 *host* lik min ide *host* Synes det kan bli fint jeg Et glefsende kabinett .... ok ALL ÆRE TIL tep0sen for tips ;P Okey Sc0ot. nå blei eg sinna her. Såg du ka eg skreiv? Skal selv fjerne min stygge kant med et djevel hode som skal gå over hele fronten der cd rommene skal komme ut, sc0ot dette e min ide, ikkje regna som tips for deg Det skreiv eg av ein spesiel grunn. nemlig at folk ikkje skulle sjele iden min. kossen kunne du Sc0ot Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 *host* lik min ide *host* Synes det kan bli fint jeg Et glefsende kabinett .... ok ALL ÆRE TIL tep0sen for tips ;P Okey Sc0ot. nå blei eg sinna her. Såg du ka eg skreiv? Skal selv fjerne min stygge kant med et djevel hode som skal gå over hele fronten der cd rommene skal komme ut, sc0ot dette e min ide, ikkje regna som tips for deg Det skreiv eg av ein spesiel grunn. nemlig at folk ikkje skulle sjele iden min. kossen kunne du Sc0ot .. ojj.. Den posten så jeg ikke før nå.. Men uansett, jeg skal ikke ha den ved CD-ROM'ene.. og jeg skakke ha djevel hode, skal ha non Tenner ;D Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 kom m den heheh ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå