hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 hva betyr alle de førkomandoene du skriver i consolen på cs??? eks: sv_ hud_ mp_ osv.... står de for noe??? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Flyttes til rett kategori - dette har iallefall ikke noe med Overklokking å gjøre Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Flyttes til rett kategori - dette har iallefall ikke noe med Overklokking å gjøre jeg har ikke sett noe særlig på de andre foruma så jeg viste ikke at det var et eget forum for dette.... sorry min feil igjen..... Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 *off topic* 115 innlegg og ikke legge merke til andre forum enn overklokkingsdelen. God gjort *off topic* Hva betyr det? Hva forkortelese står for mener du? Det er forskjellige kommandoer. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) sv = server mp = multiplayer cl = client hud = "heads up display", det du ser på skjermen r = ? går på det visuelle gl = går på det grafiske m = mus s = sound Endret 21. februar 2004 av Frikky Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 r = ? går på det visuelle Mener og huske at r er visuelt ja. Hvorfor lurer du på dette egentlig? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 r = ? går på det visuelle Takk, klarte bare ikke å komme på hva som stod foran drawviewmodel, men nå husker jeg det. "r_drawviewmodel" Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 r = ? går på det visuelle Takk, klarte bare ikke å komme på hva som stod foran drawviewmodel, men nå husker jeg det. "r_drawviewmodel" 1 Ellers er man unormal, eller var det meg igjen? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 r = ? går på det visuelle Takk, klarte bare ikke å komme på hva som stod foran drawviewmodel, men nå husker jeg det. "r_drawviewmodel" 1 Ellers er man unormal, eller var det meg igjen? Hehe, inimellom liker jeg bare å bruke 0, men bruker 1 som oftest. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 hvorfor jeg ville vite dette??? bare lurte egentlig.... takker for flotte svar jeg har jo tatt et blikk ned på forumkategoriene da.... men jeg har aldri vist hva som var inpå de.... sorry meg skal forhåpentligvis aldri gjenta seg!!!! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 hvorfor jeg ville vite dette??? bare lurte egentlig.... takker for flotte svar jeg har jo tatt et blikk ned på forumkategoriene da.... men jeg har aldri vist hva som var inpå de.... sorry meg skal forhåpentligvis aldri gjenta seg!!!! Nei, det bør det ikke! For da kan ikke jeg hjelpe deg, siden jeg aldri er på Overklokkings-delen. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 hvorfor jeg ville vite dette??? bare lurte egentlig.... takker for flotte svar jeg har jo tatt et blikk ned på forumkategoriene da.... men jeg har aldri vist hva som var inpå de.... sorry meg skal forhåpentligvis aldri gjenta seg!!!! Nei, det bør det ikke! For da kan ikke jeg hjelpe deg, siden jeg aldri er på Overklokkings-delen. det var frikky som hjalp meg først Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 hvorfor jeg ville vite dette??? bare lurte egentlig.... takker for flotte svar jeg har jo tatt et blikk ned på forumkategoriene da.... men jeg har aldri vist hva som var inpå de.... sorry meg skal forhåpentligvis aldri gjenta seg!!!! Nei, det bør det ikke! For da kan ikke jeg hjelpe deg, siden jeg aldri er på Overklokkings-delen. det var frikky som hjalp meg først Ja, denne gangen... Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 det blir ikke flere ganger fordi jeg kan alt annet....hahaahhaha..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå