Xedge Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg syntes at Overklokking.no er den beste siden innen overklokking og data her i norge.... faktisk den siden jeg er mest på.... Så jeg sier bare... STÅ PÅ! Noen enige? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg er enig, men så er det da heller ikke så mange sider innen overklokking her til lands. hw.no er definitivt best på data Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Overklokking er jo best! Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Overklokking er jo best! Sjøl om du heilt sikkert er fjortiss så kan du godt bremse ned bruken av smilies. Overklokking.no hadde blitt mykje bedre hadde vi sleppt dei ******* smiliesane. Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 det var bare for og uttrykke noe! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Overklokking.no hadde blitt mykje bedre hadde vi sleppt dei ******* smiliesane. Tror nok det hadde oppstått en del misforståelser her da, spesielt med tanke på ironi. Emoticons funker helt fint, såfremt de blir brukt i moderat og ikke overdrevet form. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Artikklene som er der er gode, men det er ikke akkurat for mye av det gode Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 kansje jeg overdrev litt der oppe da.... soory adm... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Takk, takk, Xedge! Jonas har dessverre mer rett, men saker skjer likevel. Og nei, jeg skal i si "bare vent, det kommer noe bra snart!" som dere har hørt så mange ganger før, men ved nærmere ettertanke er det ganske korrekt :-) Noe veldig positivt er at det vil komme en del hovedkorttester framover. Jeg har AN7 i testbenken, men får ikke gjort noe skikkelig med det før jeg får ny prosessor. Jeg krysser fingrene for at den er her på mandag... Vi har endelig satt opp standarder for testing av hovedkort, men det gjør det dessverre til et døgns jobb å teste ett kort. Det beste kommer nok fra vår nyeste skudd på stammen, Erik, som har noen hovedkort til testing og modding, og litt annen snacks. Vi har også justert litt på staben, og har nok en medarbeider på trappene. Vel, den som lever for se, er det noe som heter. Håper virkelig dere gidder å leve litt til :-) Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Takk Novec... Bra og se hvordan de nye Abit kortene blir i fårhold til NF-7S.... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ok.no er ganske bra ja. Men det er forum systemet til disse sidene som er geniale. søstersidene som gamer.no , hw.no og de andre i samme forum. Bra! Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Overklokking.no er bra.... 'reklamere reklamere'.... kjempe side... er på forumet ganske mye... Takk for at dere ga den supre Volcano 11 Vifta mi en 6er.... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 xedge.. litt av en 3dmark score du har der.. hva med en link? skulle bli morro å se frame raten din ja.. og jeg må si: jeg har ingen favoritt her i norge, men av utenlanske sider må jeg si at xtremesystems rocker hardt. Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 La vær og spor posten en annen vei... dere skal få når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 xedge.. litt av en 3dmark score du har der.. hva med en link? skulle bli morro å se frame raten din ja.. og jeg må si: jeg har ingen favoritt her i norge, men av utenlanske sider må jeg si at xtremesystems rocker hardt. Hold deg til topic. Sånt kan du ta pr. PM. Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Takk Jummy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå