Smirnoff Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Så nettopp Deer Hunter om igjen på TV her om dagen. Helt andre boller! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Også kommer den dagen hvor det begynner å bli kjedelig å få de rosa føttene i hodet... Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 haha, en slik har jeg lyst på!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Også kommer den dagen hvor det begynner å bli kjedelig å få de rosa føttene i hodet... Da bytter man til ordentlig pistol med ekte kuler selvsagt. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Fy ****** for en kvalmende leke. Hadde jeg ferska 5-åringene på jobb i å leke med slike, hadde det blitt ******. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Tror bare du kan roe deg ned Opus, det lukter falsk photoshop-reklame laaaaaaang vei av denne Det finnes folk som ikke har bedre ting å finne på enn å lage syke ting i photoshop, og er svært dyktige på det. Btw, Opus. Hvem var dama i den forrige avataren din? Hun var dødsvakker. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Bitex, husk at det er Japan vi snakker om her. De har evnen til å tenke ut, og finne på ting som aldri noen ville gjort her i Vesten. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Og hvorfor skal de skrive engelsk i reklamer som er beregnet på japanere? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvis den ikke er japansk men kinesisk kan jeg skjønne det, det bor mange engelsktalende i Hong Kong. Btw, Opus. Hvem var dama i den forrige avataren din? Hun var dødsvakker. Henne? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Bitex, husk at det er Japan vi snakker om her. De har evnen til å tenke ut, og finne på ting som aldri noen ville gjort her i Vesten. det er ikke japansk, det er kinesisk Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Og hvorfor skal de skrive engelsk i reklamer som er beregnet på japanere? Vel, KANSKJE reklamen sto i engelskspråklig blad? eh? eh? eh? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Bitex, husk at det er Japan vi snakker om her. De har evnen til å tenke ut, og finne på ting som aldri noen ville gjort her i Vesten. det er ikke japansk, det er kinesisk Nei, det er japansk. Jeg kan lese de fleste tegna. Teksten er skrevet med katakana, hiragana og kanji. Som bygger opp det japanske skriftspråket. Endret 25. februar 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Bitex, husk at det er Japan vi snakker om her. De har evnen til å tenke ut, og finne på ting som aldri noen ville gjort her i Vesten. det er ikke japansk, det er kinesisk Nei, det er japansk. Jeg kan lese de fleste tegna. Teksten er skrevet med katakana, hiragana og kanji. Som bygger opp det japanske skriftspråket. humm så kinesisk ut, tegnene virka mer tettpakka til å være japanske you are the boss! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) OPUS: Ja! Hvor fant du bilder av henne? Endret 25. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Bitex, husk at det er Japan vi snakker om her. De har evnen til å tenke ut, og finne på ting som aldri noen ville gjort her i Vesten. det er ikke japansk, det er kinesisk Nei, det er japansk. Jeg kan lese de fleste tegna. Teksten er skrevet med katakana, hiragana og kanji. Som bygger opp det japanske skriftspråket. humm så kinesisk ut, tegnene virka mer tettpakka til å være japanske you are the boss! Det er lett å ta feil, for japanerne bruker kinesiske skrifttegn også selvfølgelig. Men siden japansk og kinesisk i utgangspunktet er helt forskjellige språk (kan høres like ut for de utrente), så måtte de oppfinne et tilleggs-"alfabet" som kunne hjelpe dem å integrere de kinesiske tegnene i skriftspråket. Japanerne bruker dog mer av de tradisjonelle kinesiske tegnene (de har ikke så mange) , mens kineserne (som har -veldig- mange) har i senere tid simplifisert tegnene slik at de skal bli lettere å lese og skrive dem. Håper det klarna opp noen ting. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Uansett hvor den er laget, så er det en bisarr leke. Helt sykt og lære/ la unger gjøre slikt. Bitex: The BW Project, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå