RolfOve Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Nå er det sånn at jeg har satt opp windows utseende noenlunde sånn jeg vil ha den. Endret litt her og der, byttet litt om på ting i start meny o.l. Nå er det sånn at jeg vil lage 3 kontoer. En admin konto, en vanlig bruker konto til meg selv og en til gjest. Jeg vil derfor kopiere over profil instillingene til disse to andre. Er dette mulig på et vis? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Høyreklikk på min datamaskin -> Egenskaper -> Avansert -> Brukerprofiler Kopier den du har "fintuna" til default user Hvis du allerede har logget på med de to nye brukerene må du slette profilene på samme sted som du kopierer. Endret 21. februar 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Knappen "kopier til" er inaktiv. Edit: Eller kan jeg rett og erstatte de to andre kontoene i documents and settings med innholdet fra hovedprofilen? Endret 21. februar 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Må være innlogget som en administrator for å få lov til å kopiere. Glemte det Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Når jeg sletter de andre brukerne kan jeg ikke kopiere mer. Endret 22. februar 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Du kopierte fra den du har tilpassa til Default user? Når du har gjort dette kan du logge på igjen med de to andre brukerene. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hos meg er også Administrator umulig å kopiere. Hva kan jeg gjøre? Vil ha Admin og alle innstillignene, (765MB) over til en annen bruker. Hjelp! Finner ikke ut av det. Kan kopiere den andre brukeren, men ikke administratoren... Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Kan ikke være innlogget med det brukeren du skal kopiere profilen til. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 er en annen tråd igang om det samme. Men svarer her og jeg. Prøvde å logge på som Anders, og copy admin. Men da kom det en acces denied melding. Screenshot Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Er brukeren Anders en administrator? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ja, Anders er administrator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå