Illmatic Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 heisann! jeg skulle høre på litt musikk før i på pc'n da jeg til min forskrekkelse fant ut at høytalerne mine har fått en dødlig sykdom: I NEED HELP!!! enten så fungerer ikke lyden i det hele tatt, eller så fungerer bare en høytaler pluss subben, eller så fungerer alt i en kort periode. jeg har opplevd dette før, da gikk det over etter en ukes tid. trenger jeg å kjøpe nytt lydkort og høytalere??? for øyeblikket har jeg et lydkort innebygd i hovedkortet. takker og bukker for enver seriøs hjelp, evt. anbefalinger om nytt utstyr. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Prøv å finn en driver til lydkorter ditt og se om det hjelper! Det hjalp hos meg! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 har innebygd lydkort og det står ikke navnet på det noensteder i dokument mappa om pc'n. skal snart kjøpe ny pc så jeg tror jeg kjøper et høytaler sett til cirka 700 kr. trenger jeg nytt lydkort??? noen anbefalinger på utstyr??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå