Godlike Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hei, Jeg trenger litt hjelp til å lage en autorun.exe for å åpne et html dokument på en cd... Jeg søkt litt rundt på nettet men har ikke funnet noen som funker Noen forslag? Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Du absolutt ikke C/C++ til å gjøre en CD-plate slik at den starter en HTML-fil automatisk.. gjør følgende: åpne en cd som har autorun fra før, finn så ei fil som heter autorun.inf, denne åpner du i notepad, der vil du se hvordan det virker, fila autorun.inf peker til den fil som skal startes når du dytter plata inn i cd-rom-spilleren din ... Autorun.inf kan også brukes til å tilegne cd-plata et icon . Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Du absolutt ikke C/C++ til å gjøre en CD-plate slik at den starter en HTML-fil automatisk..gjør følgende: åpne en cd som har autorun fra før, finn så ei fil som heter autorun.inf, denne åpner du i notepad, der vil du se hvordan det virker, fila autorun.inf peker til den fil som skal startes når du dytter plata inn i cd-rom-spilleren din ... Autorun.inf kan også brukes til å tilegne cd-plata et icon . Jeg har prøvd dette, men det funker heller dårlig... Jeg må lage en autorun.exe fil... Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Ok, jeg tok feil, da er det bare å krype: *krabbesubbe* last ned: PTStart.exe, autorun.inf kan da bli sånn: [Autorun] open=PTStart.exe start.htm icon=cd_icon.ico det virker... Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Takker så meget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå