MacManus Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Vet noen om noen veldig stilige kabinetter? Skal ha ny pc men trenger et stilig kabinett. Noen forslag anybody? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hva har du? Stål eller alu.? Farge? Pre.Modda? Stort eller lite? Trenger litt mer info enn nytt kabinett, hvilket? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Tja, det kan bli i det dyreste laget, men jeg er i alle fall storfornøyd med Lian Li PC6070B Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Lian Li er bra kabinetter ja, men liker ikke helt utseendet... Men det er hverdt det ville jeg tro Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Oki... Ettersom du ikke sier åssen type kabbis du vil ha, gir jeg en liten liste: Lepont SF-201T-3C Lian Li PC6070B Colorcase "Air Black" AOpen H600B Chieftec Dragon Big Tower Thermaltake Xaser III V2000A Har Lepont kab. selv, er strålende fornøyd. Vil egentlig ikke anbefale Chieftec, men det er lett å bygge i/oppgradere senere. Vannkjølingen har plass inni der liksom. Vil du ha et bedre alternativ til Chieftec, tar du Lian Li bigtower. PSU: F/S 350/400W. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Skal du ha et gjennomført kabinett ville jeg ha valgt et Lian Li. Koster litt ekstra, men du sitter da med et feet kabis Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Coolermasters Wavemaster må kalles stilig. Coolermaster lager også veldig gode kabinetter. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Å, det er både og det Anders... Har CACT01B Sjøl, er ikke så fantastisk bra egentlig... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 syns f.eks dette kabinettet er ganske stilig, men så kommer lommeboken i i bildet. Har du pengene hadde jeg heller godt for et skikkelig Lian Li eller LePont kabinett. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 -Feilpostet Dette topicet hører ikke hjemme under Hjelp, jeg skal ha ny PC. Hvis du ser deg litt rundt om, så ser du at vi har et forum for kabinetter. Flyttes til Kabinetter! Pass på neste gang at du poster riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå