Gå til innhold

XP restarter seg automatisk

Anbefalte innlegg

hvær gang jeg prøver å spille eller overføre filer så starter windows seg på nytt... akkurat som om du trykker på restart knappen... er det noen her som vet hva dette kan være? har hatt flere kamerater som har sett på den men ingen ting har hjulpet.. :scared::scared:

Håper noen her vet hva problemet kan være + løsningen :dribble::dribble:

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, høyreklikk på My Computer og velg Properties. Velg Advanced - Startup & Recovery - Settings - og ta av haken på "Automatically restart".

Neste gang vil du da få en feilmelding, en "bluescreen". Skriv av den, spesielt den feilkoden.

Og ikke bump i trådene. Vennligst les gjennom retningslinjene og nettetikete

Lenke til kommentar
ok.. skal teste-. men.. hva skal jeg med det jeg har skrevet av da? og hva mener du med trådene og det :p

Det du skal skrive av poster du her i forumet. Det med bumping er at du ikke har lov å ta to poster i samme innlegg rett etter hverandre, hvis folk hadde fått lov til det ville det værte et komplett kaos.

Lenke til kommentar

hmm.... jeg sjekka på microsoft.com.. følkte det som sto.. da starta jeg et program som sa at det var noe med lydkort driverne mine... men de har jeg lasta ned fra nettsia.. de aller nyeste..

Jeg har Creative Audigy 2 EX <-- hvis noen har de.. har dere non drivere som dere vet funker riktig?

(er ikke sikkert dette er problemet men.. det er det nærmeste jeg kommer selv..)

Lenke til kommentar
Hvilket hovedkort og PCI kort har du?

Ser f.eks at Abit NF7-S anbefaler at

du ikke bruker PCI kort som ikke støtter felles IRQ.

Noe som kan fører til flere porblem.

Blant annet så deler PCI slott 1 og 5 IRQ med

S-ATA kontrolleren.

jeg har Abit IC7-G hoved kort..

pci er skjermkort: SAPPHIRE RADEON 9600 PRO ATLANTIS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...