xtreme220 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Til XboX Har noen prøvd begge spillene? har hørt at max payne er veldig kort.. Har spilt gjennom True Crime - Streets of LA og likte det svært godt! Har også prøvd gta på ps2, men har ikke fått sammenligna mot max payne Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Du får nok mest spilletid på GTA Double Pack. Max Payne 2 er meget kort ja. Jeg gikk gjennom MP2 på ca 5-6 timer, og det var uten å bare springe gjennom brettene. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 har ikkje prøvd nokon av dei spela på x-box. men eg vil komme med ei anbefaling: Max payne 2 er eit fantastisk spel med ei kjempe bra historie. men det er kort. eg brukte ca 5 timer på å klare det. då såg eg alle mellom filmer og tv prgm osv. (har spelt det på pc) gta er og kjempe bra. historien er bra. og det er eit spel du kan og vil bruke lang tid på (har spelt det på pc) vist du er ute etter eit spel å bruke LANG tid på så bør du velge gta, vist du er ute etter eit meir intenst spel med ei fantastisk historie så velg max payne. håper at dette var til hjelp. (btw. du burde kanskje ha posta denne tråden i ei av konsoll delene av forumet) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Tja, X-Box og pc versjonen er vel ganske lik? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Eg ville absolutt valgt GTA 2x. Max Payne blir du fort lei pga av at det tar ikkje lange tida å gjennomføre det. GTA har store brett og det er massevis å gjere på, både med missions og når du er ferdig med alt. Lenke til kommentar
xtreme220 Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Takk for svarene! Har bestilt GTA Double Pack fra play.com nå. (ttt: det var så lite aktivitet på konsoll-forumet, og jeg var ute etter et raskt svar..) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 I MP2 stirrer du stort sett på loading-skjerm mesteparten av tiden. Definitivt Gta-pakken.. du får utrolig mye spill for pengene. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Spill MP2 på pc, sett at du har en bra en. Det er 2003s beste spill. Topp kvalitet hele veien gjennom. Synd det er så utrolig kort. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Max Payne 2 knuser GTA Double Pack. Max Payne 2 er veldig kort men den spillopplevelsen du får i løpet av 4-5 timer er ****** meg verdt det Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Med Max Payne kan du nyte god grafikk og bullettime eit par timar, ja, men så er det slutt, og du har brukt pengene for eit par timars glede. Kjøper du derimot GTA 3 og VC så har du mykje fleire timars speling. Lån MP2 av venner eller prøv det og kjøp GTA. Eg synest ikkje MP2 er verdt pengene. Du skyter alle som er å skyte and thats it, GTA har eit enormt spekter av muligheter Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Kjøper du derimot GTA 3 og VC så har du mykje fleire timars speling. Lån MP2 av venner eller prøv det og kjøp GTA. Eg synest ikkje MP2 er verdt pengene. Du skyter alle som er å skyte and thats it, GTA har eit enormt spekter av muligheter Ehh, tror ikke det bare er meg her som synes at GTA spillene blir ganske fort kjedelige i lengden. Du bare løper å skyter folk og kjører de samme bilene om og om igjen, litt ensformig spørr du meg Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ville uten tvil anbefalt GTA. GTA gir massevis av timer med spilleglede. Jeg vil si ca. 20 ganger mer spilletid enn MP2. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Kjøper du derimot GTA 3 og VC så har du mykje fleire timars speling. Lån MP2 av venner eller prøv det og kjøp GTA. Eg synest ikkje MP2 er verdt pengene. Du skyter alle som er å skyte and thats it, GTA har eit enormt spekter av muligheter Ehh, tror ikke det bare er meg her som synes at GTA spillene blir ganske fort kjedelige i lengden. Du bare løper å skyter folk og kjører de samme bilene om og om igjen, litt ensformig spørr du meg ...? Og i MP2 gjør du så mye mer enn i GTA spillene? Der gjør du ikke annet enn å skyte på alt som beveger på seg til rulletekstene kommer, spillet mangler frihet, variasjon, og har man først runna det en gang spiller man det ikke om igjen for å få meg seg historien på ny, det er ikke akkurat snakk om noe annet enn en skikkelig interaktiv B film. Misforstå meg ikke, jeg har runna MP2 og likte det så lenge det varte, men det var langt fra lenge nok. Jeg ville uten å nøle gått for gta 2X PACK! Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Ville valgt GTADP først..så MP2 Begge to er veldig bra spill, men i de to GTA spillene har du veldig mange spilltimer framfor deg.. Lenke til kommentar
drno21 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) *fjernet av moderator* Endret 26. februar 2004 av Gef Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Vil bare minne om: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Bruker som gjorde dette har blitt utestengt. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvor lenge blir han utestengt? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 GTAx2 var helt klart det beste valget ja. Mye mer variert og mer spilletid enn MP2. Trolig den beste double-packen på lang lang tid. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 GTAx2 var helt klart det beste valget ja. Mye mer variert og mer spilletid enn MP2.Trolig den beste double-packen på lang lang tid. Ehem... Fallout??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå