Gå til innhold

Max Payne 2 vs GTA Double pack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikkje prøvd nokon av dei spela på x-box. men eg vil komme med ei anbefaling:

Max payne 2 er eit fantastisk spel med ei kjempe bra historie. men det er kort. eg brukte ca 5 timer på å klare det. då såg eg alle mellom filmer og tv prgm osv. (har spelt det på pc)

gta er og kjempe bra. historien er bra. og det er eit spel du kan og vil bruke lang tid på (har spelt det på pc)

vist du er ute etter eit spel å bruke LANG tid på så bør du velge gta, vist du er ute etter eit meir intenst spel med ei fantastisk historie så velg max payne.

håper at dette var til hjelp.

(btw. du burde kanskje ha posta denne tråden i ei av konsoll delene av forumet)

Lenke til kommentar

Med Max Payne kan du nyte god grafikk og bullettime eit par timar, ja, men så er det slutt, og du har brukt pengene for eit par timars glede.

Kjøper du derimot GTA 3 og VC så har du mykje fleire timars speling. Lån MP2 av venner eller prøv det og kjøp GTA. Eg synest ikkje MP2 er verdt pengene. Du skyter alle som er å skyte and thats it, GTA har eit enormt spekter av muligheter

Lenke til kommentar

Kjøper du derimot GTA 3 og VC så har du mykje fleire timars speling. Lån MP2 av venner eller prøv det og kjøp GTA. Eg synest ikkje MP2 er verdt pengene. Du skyter alle som er å skyte and thats it, GTA har eit enormt spekter av muligheter

Ehh, tror ikke det bare er meg her som synes at GTA spillene blir ganske fort kjedelige i lengden. Du bare løper å skyter folk og kjører de samme bilene om og om igjen, litt ensformig spørr du meg :ermm:

Lenke til kommentar

Ehh, tror ikke det bare er meg her som synes at GTA spillene blir ganske fort kjedelige i lengden. Du bare løper å skyter folk og kjører de samme bilene om og om igjen, litt ensformig spørr du meg :ermm:

...?

Og i MP2 gjør du så mye mer enn i GTA spillene? Der gjør du ikke annet enn å skyte på alt som beveger på seg til rulletekstene kommer, spillet mangler frihet, variasjon, og har man først runna det en gang spiller man det ikke om igjen for å få meg seg historien på ny, det er ikke akkurat snakk om noe annet enn en skikkelig interaktiv B film.

Misforstå meg ikke, jeg har runna MP2 og likte det så lenge det varte, men det var langt fra lenge nok.

Jeg ville uten å nøle gått for gta 2X PACK!

Lenke til kommentar

Vil bare minne om:

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

Bruker som gjorde dette har blitt utestengt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...