Franken Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Heisann! Jeg er av typen som foretrekker å bruke tastaturet, ente det er i form av hurtigtaster eller kommandolinje. Jeg har i en tid nå prøvd å finne ut hvordan jeg kan legge til kommandoer under "run" i Windows. Altså, Start --> Kjør.../Run... (engelsk varianten). Her er det jo mange kommandoer som er tilgjengelig fra før. Blant annet hvis du har Office installert så har du jo feks, "excel", "winword" o.l. I tillegg er jo de vanlige som "cmd", "ping", etc... Jeg kunne gjerne tenkt meg her å lagt til egne kommandoer. Noen som vet hvordan dette kan gjøres? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Prøv å legg til stien til programmet under My Computer (Properties) - Advanced - Environmental Variables - System Variables - Path Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 du kan og lage ei bat fil me "stien" så d e på gått norsk til programme ditt og legge den i windows/system32 (trur eg vertfall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå