Gå til innhold

Valg av Mp3 Spiller

Anbefalte innlegg

Zen gruser ivertfall iPod kraftig på lyd.  :thumbup:

Er dette din egen mening, eller kan du linke til en test som 'beviser' det?

Kan ikke se at lydkvaliteten skal være noe dårligere på en iPod enn noen av de andre spillerne.

Det er jo kvaliteten på filen du spiller av og hodetelefonene som er mest avgjørende for lydkvaliteten! ;)

Har du noen gang hørt wave filer spilt av på en iPod via kvalitets hodetelefoner? Nyyydelig! :love:

Dette er både min eigen meining og fleire testar har kokludert med at Zen har bedre lyd enn iPod. Ja, eg har hørt iPod med gode hodetelefonar og eg har hørt Zen med gode hodetelefonar.. Utifra det kan eg klart konkludere med at Zen har best lyd. Og om du tar prisen i betraktning, er Zen klart bedre enn iPod. Det einaste negative eg kan sjå med Zen, må vere størrelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zen gruser ivertfall iPod kraftig på lyd.  :thumbup:

Er dette din egen mening, eller kan du linke til en test som 'beviser' det?

Kan ikke se at lydkvaliteten skal være noe dårligere på en iPod enn noen av de andre spillerne.

Det er jo kvaliteten på filen du spiller av og hodetelefonene som er mest avgjørende for lydkvaliteten! ;)

Har du noen gang hørt wave filer spilt av på en iPod via kvalitets hodetelefoner? Nyyydelig! :love:

Dette er både min eigen meining og fleire testar har kokludert med at Zen har bedre lyd enn iPod. Ja, eg har hørt iPod med gode hodetelefonar og eg har hørt Zen med gode hodetelefonar.. Utifra det kan eg klart konkludere med at Zen har best lyd. Og om du tar prisen i betraktning, er Zen klart bedre enn iPod. Det einaste negative eg kan sjå med Zen, må vere størrelsen.

Og designet.

kan ikke si at zen er direkte pen sånn som iPod-en f.eks.

Det jeg vil anbefale deg hvis du står helt låst i valget om mp3 spiller å ta en tur til byen å prøve de forskjellige på lyd osv.

Selv er jeg meget fornøyd med min iPod og kan med hånden på hjertet anbefale den :love:

Lenke til kommentar
Og designet.

kan ikke si at zen er direkte pen sånn som iPod-en f.eks.

Det jeg vil anbefale deg hvis du står helt låst i valget om mp3 spiller å ta en tur til byen å prøve de forskjellige på lyd osv.

Selv er jeg meget fornøyd med min iPod og kan med hånden på hjertet anbefale den  :love:

Greit, men eg synest ikkje prisen til iPod kan forsvarast med det du får med i den. Du får meir igjen for pengane om du kiøper ein asono eller Zen. Som sagt, om du driter peng og bryr deg såpass om design at du ofrer det siste på lyden, gå for iPod.

Edit:

:yes: Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Hei,

Noen som har / anbefale Apacer Audio Steno ???

Finner ingen test / produkt oversikt av denne.. psdata oppgir ikke annet enn :

Apacer Audio Steno BP300 MP3 Player 256MB Voice Rec Retail Green..

Vil gjerne kjøpe ipod, slik mange andre har gjort det... men eg har lyst til å prøve noe annet...

Hvis jeg velger HD basert blir det ipod, enten de nye mini elr de vanlige

men jeg har ikke bestemt meg.

iRiver iGP-100 => Finnes ikke denne i norge?? Noen linker til webshops i utlandet, var innom ebay, men der fant jeg ikke denne.... :dontgetit:

Kan jeg få en elr to anbefaling på flash minne basert mp3 spiller, Kravet er batteri som jeg skrev tidligere... liten og grei design med grei lyd er ønskelig.. prisen bør dog være under ipod sin mini (HD)versjon..

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Hei,

Noen som har / anbefale Apacer Audio Steno ???

Vil gjerne kjøpe ipod, slik mange andre har gjort det... men eg har lyst til å prøve noe annet...

Hvis jeg velger HD basert blir det ipod, enten de nye mini elr de vanlige

men jeg har ikke bestemt meg.

iRiver iGP-100 => Finnes ikke denne i norge?? Noen linker til webshops i utlandet, var innom ebay, men der fant jeg ikke denne.... :dontgetit:

Kan jeg få en elr to anbefaling på flash minne basert mp3 spiller, Kravet er batteri som jeg skrev tidligere... liten og grei design med grei lyd er ønskelig.. prisen bør dog være under ipod sin mini (HD)versjon..

Takker for svar.

amazon har iRiver iGP-100 for 212$.

selv synes jeg den ser ekkel ut ;)

er jo nesten på størrelse med en vanlig discman.

Lenke til kommentar
Noen som har / anbefale  Apacer Audio Steno ???

Hei!

Jeg har 128 MB-versjonen av Apacer Audio Steno. Det ligger endel anbefalinger av denne i prisguiden. Jeg kan anbefale den (i alle fall hvis du tar prisen i betraktning). 256 MB-versjonen er jo heller ikke så gal i pris (rundt 1000 kroner hvis jeg ikke husker feil).

Men hva med Jens of Sweden MP-300? Synes dette virker som en meget spennende spiller, dog i en annen prisklasse enn nevnte Apacer Audio Steno.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...47&GrpID=1&s=pl

iRiver iGP-100.

Hvis du lurer du på om du skal kjøpe liten eller stor mp3 spiller (Flash eller HD)

så bør du legge vekt på hva du skal bruke den til. Jeg bruker min på jobb og på trening, så da trenger den å være liten.

Er du skolegutt med sekk eller bruker sæggebukser så anbefaler jeg iPod eller lignende. eller iRiver iHP hvis du er inbitt *.ogg fan

Bruker du pcen mye? eller er det sjeldent du har tid til å skifte innholdet på mp3spillern?

Håper dette på en eller annen måte kan høres fornuftig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...