Kirukk Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) hei, Skal ha en Mp3 spiller. Det eneste store kravet er at det skal være vanlig batteri/ oppladbar. ikke usb. elrs er det flott om den er brukbar med grei design og vekt. Har lest igjennom hw anbeafling og test... Takker, edit: Jeg mener da at batteriet ikke skal lades via usb, men ønsker vanlig batteri som kan lades via vanlig lader eventuelt. Mp3 filene kan godt overføres via usb /bluetooth osv.. Endret 21. februar 2004 av Kirukk Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Ikke usb??? åssen skal du overføre filer fra pc da? Er ikke så veldig mange spillere som har firewire på markedet. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Tror han mener at han ikke vil lade spilleren via usb, men via en vanlig strømkontakt. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Apple iPod er vel det du søker! * Kan ikke lades via USB (Kun via medfølgende lader eller FireWire). * Flott design. * Lav vekt (I allefall til å være en harddisk basert spiller). Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Apple iPod er vel det du søker!* Kan ikke lades via USB (Kun via medfølgende lader eller FireWire). * Flott design. * Lav vekt (I allefall til å være en harddisk basert spiller). hør på gutten Lenke til kommentar
Kirukk Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Alternativt til ipod da? Må ikke være hardiskbasert da.... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Creative Nomad Muvo2 X-trainer 512-1 gigabyte og 4 gigabyte er også å foretrekke. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Det er umulig å bli misfornøyd med iPod Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Vel.. mange klager på batteriet da.. altså misfornøyde. Ingenting er perfekt av mp3 spillerene enda. De må nok perfeksjonere enda mere. Gjelder alle. Alle har sine fordeler og svakheter. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Vel.. mange klager på batteriet da.. altså misfornøyde.Ingenting er perfekt av mp3 spillerene enda. De må nok perfeksjonere enda mere. Gjelder alle. Alle har sine fordeler og svakheter. Helt enig. Har selv iPoden, og er veldig godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
ompapels Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Det eneste minuset jeg kan se med ipod er at det ikke kommer med norskt strømm-adapter ER utrolig godt fornøyd med min iPod ... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Det eneste minuset jeg kan se med ipod er at det ikke kommer med norsktstrømm-adapter ER utrolig godt fornøyd med min iPod ... Eh.. JO? Endret 21. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 "Sound-hub" fra Asono virket jo veldig interessant da. Med stooor batterikapasitet, støtte for .ogg, innebygd mikrofon, direkte opptak til MP3 og ikke minst at den fungerer som en hvilkensomhelst ekstern HD! *vurdere sterkt om jeg ikke kanskje fortjener en ny mp3 spiller* Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Digger min Creative Nomad Jukebox 3. Litt stor, litt lite plass 20. gig. Bare 1 gig ledig ca. men ellers er alt annet bare genialt med den Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) 15Gb iPod er den mp3 spilleren som jeg ville innvistert i. Men husk at du hører ikke noe serlig forskjell i lyd, før du får deg gode øreklokker. Men hva skal du bruke den til? Prisklasse? Og iPod har et innternt bateri, og det er sveist in i ipoden. http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore?family=iPod Endret 21. februar 2004 av Macfan Lenke til kommentar
Kirukk Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Hei, Tenkte i første omgang å finne en annen spiller enn ipod, ja vet at den er bra, og har lest en del positive tester av den... men er det ingen andre mulighet enn: - Creative Nomad Muvo2 X-trainer - Asono ?? Den nye asono spiller så grei ut, men prisen var litt stiv.... Som sagt trenger ikke nødvendigvis være hd basert...kan godt være flash minne.. Håper på noen svar.. Takker. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Gå for Muvo2 X-trainer har samme selv. Tåler masse juling, fungerer som ekstern disk, god lyd, lett meny, liten, har equalizer o.s.v. masse nice. Har lagt ut test av den på bruker tester, men den er ikke blitt godkjent enda. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Om du ikkje driter peng, så kjøp Creative Zen eller asono HDD500 om du skal ha HDD basert. Zen gruser ivertfall iPod kraftig på lyd. Har ikkje serleg erfaring med flashbaserte spelarar. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 iRiver iGP-100 (kjøp over nettet fra utlandet) er kanskje noe for deg --> 1,5 GB for cirka 1500-1600 m/ frakt Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Zen gruser ivertfall iPod kraftig på lyd. Er dette din egen mening, eller kan du linke til en test som 'beviser' det? Kan ikke se at lydkvaliteten skal være noe dårligere på en iPod enn noen av de andre spillerne. Det er jo kvaliteten på filen du spiller av og hodetelefonene som er mest avgjørende for lydkvaliteten! Har du noen gang hørt wave filer spilt av på en iPod via kvalitets hodetelefoner? Nyyydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå