Zeph Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Ein kar sa at på hans Intel P4 3,2ghz FX5900 maskin så kunne ikkje Red Alert 2 eller Yuri's Revenge spelast....eg ser ingen logikk i det, mulig andre gjer det. Det virker usannsynleg for meg, men eg veit ikkje så masse om HT. Er det slik? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Det virker ihvertfall på min xp2500+ og 9600, men om HT ikke støtter det kan være en annen sak. Men jeg har ikke hørt noe om inkompabilitet med eldre spill. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 dette har jeg aldri hørt om før, og tviler nokså sterkt på at det stemmer! Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Ein kar sa at på hans Intel P4 3,2ghz FX5900 maskin så kunne ikkje Red Alert 2 eller Yuri's Revenge spelast....eg ser ingen logikk i det, mulig andre gjer det. Det virker usannsynleg for meg, men eg veit ikkje så masse om HT. Er det slik? Det er vel en tapper unnskyldning for å ikke spille spillet? Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Disable HT i biosen, og prøv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå