Gå til innhold

Er Sagem myX-6 en bra mobiltelefon?

Anbefalte innlegg

Tenker på å kjøpe en Sagem myX-6, noen som har noen erfaringer fra denne mobilen? Gidder liksom ikke å handle, vist det viser seg å være noe dritt.... selv om den ser veldig kul ut da...

#Topic endret KRAFTIG av moderator - helst la oss slippe å gjøre slikt igjen ;) - Blib## Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Finnes den i norge da? Hvis ikke så hadde det jo hvert lurt å kjøpt en lignende telefon som T630 så kunna du få testet den og.

Lenke til kommentar

Kan kjøpe den ifra ett tyskt internett selvskap.....Selvfølgelig ville det vært smartere å kjøpe en t630, grunnen til jeg vil handle en mobil fra utlandet er jo fordi ingen andre har den. Jeg har i skrivende stund en SE t610, som nesten alle andre her i landet, tror ikke det blir så anderledes med t630....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kan kjøpe den ifra ett tyskt internett selvskap

Hvilket selskap er dette?

Tenkte å kjøpe meg en Sagem jeg også, og har faktisk testet myX-6 i Sverige hos en kamerat... Den har jo et meget bra kamera, samt en grei pris til å være en såpass god mobiltelefon... Jeg ble faktisk imponert av Sagem, og hadde undervurdert den på begynnelsen...

Nå er jo Sagem ute med en nyere modell, som jeg er ute etter, myX-7!

Den er en del bedre, samt nyere og finere design... Videospiller ++

Men nå var det jo et spørsmål om hvor jeg kan kjøpe den i fra da... Tenker da på nett-butikker (utenlandske mest sannsynlig).

Lenke til kommentar

Har lenge bestemt meg for å kjøpe myX-7... Men har ventet en stund og nå vil jeg kun vite hvor på nettet jeg får kjøpt den... Så strax jeg får vite hvor den selges, er den min :yes:

Men men, er det noen på forumet som veit hvor den selges?

Sagem satser ikke på no salg i Norge nei, men heller Sverige :mad:

Lenke til kommentar
Har lenge bestemt meg for å kjøpe myX-7... Men har ventet en stund og nå vil jeg kun vite hvor på nettet jeg får kjøpt den... Så strax jeg får vite hvor den selges, er den min :yes:

Men men, er det noen på forumet som veit hvor den selges?

Sagem satser ikke på no salg i Norge nei, men heller Sverige :mad:

her?

Resten får du finne ut ;) Men.. PM meg om hvor du kjøpten, om du fant det :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...