Wipeout Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Har en harddisk som står oppført som Dynamic disc i windows,. Denne er umulig å få formatert i Win2k, og disken er treg. Når jeg prøver å endre den til Basic disc, går det ikke. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Eneste måten er å slette den dynamiske partisjonen og opprette en ny basic partisjon. Du vil selvsagt miste alt som er på disken når du gjør dette så husk å ta backup først. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Så hvordan sletter jeg denne Dynamic partition, og oppretter en Basic partition?? Har prøvd å formatere disken i DOS, og som sagt, Windows nekter å gjøre ne med den Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 I Diskbehandling. Velg "Administrative Verktøy" i kontrollpanelet og start "Datamaskinbehandling". Der finner du Diskbehandling gvor du kan slette partisjonener og formatere disker. Velg slett volum først og formater deretter pånytt. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Takker for tipsene, men det virker ikke... disken er unreadable i Win2k og jeg får ike gjort noe med den... Må nok stikke tilbake til butikken med den på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå