Børge Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hei, litt usikker på hvor jeg skulle poste dette spørsmålet. Problemet er at task manager viser et program som heter "backweb-8876480.exe" som kjører. Dette har jeg ikke sett før og lurer på om det kan være noe muffens? Noen som kan hjelpe? Mvh Børge Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Har du tastatur eller mus fra Logitech? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Se her: http://www.liutilities.com/products/wintas...ackweb-8876480/ Lenke til kommentar
Børge Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Takk for kjappe svar! Det stemmer det, har for ikke lenge siden "konvertert" til Logitech mx700 mus! (Som jeg forøvrig begynner å bli veldig avhengig av... hehe Mvh Børge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Man finner for øvrig veldig lett svar på hva "rare" prosesser i taskmanager er ved å skrive inn navnet ordrett i google og søke. Er alltid ei eller anna hjemmeside eller et forum der noen har spurt og fått svar tidligere. Lenke til kommentar
Herm Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Ellers er jo alltid Answers that work greit å sjekke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå