Gå til innhold

*Prioritert* Forslag til farge på skap!?

[-GoMp-]

Anbefalte innlegg

Trykk på denne linken for bilde av skapene:

http://www.home.no/avp/skap.html

Rommet er nymalt(hvitt som dere ser), og vi har kjøpt sølv-fargede håndtak til skapdørene. Men jeg trenger forslag til hva jeg kan gjøre med skapdørene! :dribble: Vet ikke helt hva jeg syns om fargen...den er ganske stygg, men jeg tror det kanskje kunne ha blitt stilig hvis jeg malte et eller annet motiv på skapdørene? Kanskje noe som liksom strakk seg over alle tre? Eller blir det finest med en helt ny farge på dem, og _så_ eventuelt motiv?

Tar gjerne imot forslag!! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Orange

Blue

Black

Kunne ikke dy meg...  :p

HEY det "black"-forslaget var dritrått! :thumbup: Vurderer sterkt å gjøre noe lignende! Hvordan fikk du det til? Hvilket program brukte du?

Vurderer også å bruke den gråfargen som er der på skapene, og så male noe tribal/drage lignende motiv...f.eks ett motiv på hver dør, eller ett som strekker seg over alle dørene...*s*

Lenke til kommentar
' date='22/02/2004 : 16:25'] HEY det "black"-forslaget var dritrått! :thumbup: Vurderer sterkt å gjøre noe lignende! Hvordan fikk du det til? Hvilket program brukte du?

Jeg setter en tier på Photoshop :)

Men ja, det var stilig, og det burde jo ikke by på allverdens problemer å male det slik heller :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...