[-GoMp-] Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Trykk på denne linken for bilde av skapene: http://www.home.no/avp/skap.html Rommet er nymalt(hvitt som dere ser), og vi har kjøpt sølv-fargede håndtak til skapdørene. Men jeg trenger forslag til hva jeg kan gjøre med skapdørene! Vet ikke helt hva jeg syns om fargen...den er ganske stygg, men jeg tror det kanskje kunne ha blitt stilig hvis jeg malte et eller annet motiv på skapdørene? Kanskje noe som liksom strakk seg over alle tre? Eller blir det finest med en helt ny farge på dem, og _så_ eventuelt motiv? Tar gjerne imot forslag!! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 riv hele dør dritten, og kjøp sånn stor skyvedør greie med speil og kirsebærmotiv... Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Nja...tror ikke det *s* Tenkte kanskje det hadde vært kult å male noe tatoo/tribal aktig som strakk seg over alle tre dørene? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Farge er en personlig greie, slikt må du velge selv. Jeg tror ikke du hadde vært særlig fornøyd hvis jeg hadde malt hele rommet ditt svart f.eks. Men, oransje er jo en fin farge Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Ja, det har du rett i! Farge skal jeg velge selv... men om noen hadde forslag til motiver e.l. hadde det vært supert Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Orange Blue Black Kunne ikke dy meg... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Kunne ikke dy meg heller, og hørte noen prata om kirsjebær... så jeg satte meg ned og tegnet ett Endret 21. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Blåfargen så stilig ut. Hadde jeg hatt slike skap på rommet hadde jeg kjøpt maleutstyr og malt noe gøyt på dem. En svær Snurre Sprett på ene skapet kanskje Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Eller en kjempesvæær jiffystick? Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 OrangeBlue Black Kunne ikke dy meg... HEY det "black"-forslaget var dritrått! Vurderer sterkt å gjøre noe lignende! Hvordan fikk du det til? Hvilket program brukte du? Vurderer også å bruke den gråfargen som er der på skapene, og så male noe tribal/drage lignende motiv...f.eks ett motiv på hver dør, eller ett som strekker seg over alle dørene...*s* Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 ' date='22/02/2004 : 16:25'] HEY det "black"-forslaget var dritrått! Vurderer sterkt å gjøre noe lignende! Hvordan fikk du det til? Hvilket program brukte du? Jeg setter en tier på Photoshop Men ja, det var stilig, og det burde jo ikke by på allverdens problemer å male det slik heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå