Gå til innhold

Rask brukerbytte.

Timur

Anbefalte innlegg

Før hadde jeg sånn at når maskinen starta så, kunne man bare velge hvilken konto , trykke på den også skrive passordet.

Men nå, kommer det bare en liten bok hvor enn må skrive brukernavnet og passordet.

Jeg gikk inn på brukerkontoer og endret det slik at det skulle komme velkomstskjerm og sånn rask burkerbytte, men det virker ikke likevel ;)

Noen som vet hvordan jeg får det tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Start-kontrollpanle-brukerkontoer-endre måten brukere logger av og på, der finner du vel noe du kan bruke.

Er bare det at det ikke virker :no: ( sa forresten det oppforbi, kansje en smule dårlig forklart)

Du kan forresten høyreklikke på snarveier eller programfiler og velge "kjør som" hvis du vil kjøre kun en app som en annen bruker.

Hva har det med problemet mitt og gjøre?

Endret av Timur
Lenke til kommentar

Du kan forresten høyreklikke på snarveier eller programfiler og velge "kjør som" hvis du vil kjøre kun en app som en annen bruker.

Det avgjør du selv. Jeg er helt overbevist om at du klarer å velge ut informasjon som er relevant for deg.

Jeg er av den oppfatning at det er greit å slenge med litt for mye enn litt for lite.

Lenke til kommentar

Det avgjør du selv. Jeg er helt overbevist om at du klarer å velge ut informasjon som er relevant for deg.

Jeg er av den oppfatning at det er greit å slenge med litt for mye enn litt for lite.

Sant det :yes:

Lurte bare på om jeg misforstod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...