epsil Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Idioter som ikke har råd til CS da de allerede har kjøpt 7.0? De kan jo benytte seg av oppgraderingstilbudet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Idioter som ikke har råd til CS da de allerede har kjøpt 7.0? De kan jo benytte seg av oppgraderingstilbudet. Hvor mye koster det? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 /me installerte først standalone PS CS, der funket ikke snarveiene. Senere installerte jeg CS (hele pakken), der funket snarveiene. Så /me bruker CS istedenfor 7.0 nå. PS CS er nyere enn 7.0 dumbass... Kun idioter som bruker 7.0 enda Poenget mitt var at i standalone-versjonen jeg fikk tak i, virket ikke hurtigtastene, slik at jeg brukte 7.0 istedenfor. Men PS'en som var med i CS-pakken (Creative Suite, hele sulamitten), funket fett. Skjønner du nå? Lenke til kommentar
epsil Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 De kan jo benytte seg av oppgraderingstilbudet. Hvor mye koster det? Ifølge Adobes webshopsider er det snakk om 169 amerikanske dollar. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Noe som er ALT for mye for den nokså ubetydelige oppgraderingen. Lenke til kommentar
epsil Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Lenge leve Photoshop 7.0! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Lenge leve Photoshop 7.0! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Kommer nok ikke til å bytte fra 7.0 før CS feilene er fikset! Hail PS 7.0!!! Lenke til kommentar
Tyc0 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 jeg hadde samme problemet i begynnelsen men fikk ny crack Photoshop CS er best! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Photoshop CS er best! Please continiue... Lenke til kommentar
Tyc0 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 hehe...min mening.. jeg synes det er litt lettere...trenger ikke å gå inn i så mye! det er liksom my mer brukervennlig..men det er min mening! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 hehe...min mening.. jeg synes det er litt lettere...trenger ikke å gå inn i så mye!det er liksom my mer brukervennlig..men det er min mening! Løseste påstanden jeg har hørt i dag. Interfacen, menyer og paletter er jo identiske med 7.0. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 hehe...min mening.. jeg synes det er litt lettere...trenger ikke å gå inn i så mye!det er liksom my mer brukervennlig..men det er min mening! Løseste påstanden jeg har hørt i dag. Interfacen, menyer og paletter er jo identiske med 7.0. * Dunestar venter på at Tyc0 poster en blush-smiley. Er ikke den største forskjellen at filterne er forbedret? Alt er vel bare forbedret? Vet ikke helt, jag. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 *starter opp PS 7.0* *legger merke til at det tar fryktelig lang tid på å starte, siden Word og WMP sluker ressurser* *legger merke til at PS 7.0 er så godt som lik PS CS, bortsett fra forskjeller i splashen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå