Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor mye laster dere egentlig ned?

Anbefalte innlegg

Jeg har ligget stabilt på 3.2-3,5 GB i døgnet på ei 384/384 linje siden november, men den siste måneden har linja mi vært ustabil (har trådløst internett), jeg er aldri over 19kb/s nedlasting. Har jobbet så mye den siste måneden at jeg ikke har hatt tid til å klage til ISP'en min :blush:

258,35GB/198,21GB (Up/Down) siden november. Har 2 andre maskiner i nettverket, men disse surfes det bare på.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ATI TwEaKer:

1. Bildet ditt er litt vel stort (i bredde) og ødelegger for layouten på siden her. Kan du ikke skalere det litt ned?

2. Du har gjørt kurvetilpasning på grafene (glatte grafer) Det kan bli svært missvisende (negativ nedlastning enkelte plasser?). Bruk heller stolpediagram eller punkt-diagagram. Eller øk f.eks antall punkter langs tids-aksen (f.eks hver dag eller hver uke i stedet for hver måned)

Lenke til kommentar

La oss si det sånn, jeg ANGRER på at jeg valgte Telenor med 10 GB begrensning. Den første kvoten ble brukt opp på 4-5 dager. Den andre gikk det nesten 10 dager. Den andre nesten 20 dager. Tredje ca. 15 dager.

Nå har jeg nettopp flytta ut, så nå vurderer jeg sterkt å bite i det sure eplet og avbestille/kansellere Telenor og betale 700 kr i avgift. Så bestiller jeg NGT 1 Mbit, da de ikke klarer å levere mer...

Tror jeg kommer til å bli mer fornøyd med NGT...

Lenke til kommentar
ATI TwEaKer:

1. Bildet ditt er litt vel stort (i bredde) og ødelegger for layouten på siden her. Kan du ikke skalere det litt ned?

2. Du har gjørt kurvetilpasning på grafene (glatte grafer) Det kan bli svært missvisende (negativ nedlastning enkelte plasser?). Bruk heller stolpediagram eller punkt-diagagram. Eller øk f.eks antall punkter langs tids-aksen (f.eks hver dag eller hver uke i stedet for hver måned)

:blush:

Jeg vet bilde ble litt stort... men jeg sitter på min Besteforeldres gaaammle Pc og har ikke mulighet til og laste opp et nytt skalert bilde eller og mekke stolpediagram. Skal fikse det så fort jeg komme hjem på Søndagen med oppdaterte historie! :thumbup:

Lenke til kommentar
Har 10 GB, og greier stort sett akkurat å bli tom ei uke før slutter av mnd så jeg "må" kjøpe 5GB ekstra. Men skal gå bra denne mnd.

Da er det jo lys i tunnellen. I følge en annen tråd bli det slik fra mars av.

704/128 10GB blir til 1024/256 20GB - 399,-

Får sikkert ikke lov å bytte abonnement når jeg har 1,5 år igjen av bindingstida enda. Eller gjelder bindingstida bare for å opprette abbo hos andre leverandører?

Kan jo virke litt kjipt å måtte sitte på 704kbit i 2005 når alle har 100Mbit-linjer elns :p Har 704/128 nå

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

NextGenTel 1248/384

Period (Month)

• Desember 2003
    • Download: 4 473 665 KB
    • Upload: 9 175 271 KB
    • Both Directions: 13 648 936 KB

• Januar 2004
    • Download: 38 163 128 KB
    • Upload: 47 779 936 KB
    • Both Directions: 85 943 064 KB

• Februar 2004
    • Download: 10 593 090 KB
    • Upload: 7 235 166 KB
    • Both Directions: 17 828 256 KB

Endret av iblis
Lenke til kommentar

------| downl january 2004 : 175,33GB of data |------

------| downl february 2004 : 94,56GB of data |------

Ligger gjennomsnittelig mellom 70 og 150, av og til oppi 200, ekstreme tilfeller har vært oppi 350gb (lan med en kompis uten bredbånd og pr0n liste på kazaa lenger enn windows 2000 sourcen).

Har Delta 3000/704 linja fra NGT, laster ned en god del lovlige filmer fra nettet som er ganske store, og diverse warz også må jeg innrømme :)

Magio ; det er umulig det der, maks 400 på deg hvis du downloader konstant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...