modda87 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hei Jeg skal kjøpe meg et digitalkamera i prisklassen rundt 3000kr. Vet ikke mye om digitalekameraer og lurer på hva dere anbefaler. Har sett på blant annet canon ixus400, er det greit? Hvis ikke, hvilke kan anbefales? Morten. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg vil anbefale Sony Cyber-Shot DSC-P72 Akamera har laget en test til det så du kan se HER Pluss: Det tar meget gode bilder både inne og ute å har 3x optisk zoom og har en genial filmfunksjon, med VGA oppløsning(640*640) og kan ta opp film så lenge minne varer. Jeg kjøpte P72 med veske og 128mb minne for: 3000kr på www.pcutstyr.no å det har en god blitz, og bruker ikke så mye batteri. Minus: Memory Stick er i det dyreste laget. Lenke til kommentar
modda87 Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg vil anbefale Sony Cyber-Shot DSC-P72Akamera har laget en test til det så du kan se HER Pluss: Det tar meget gode bilder både inne og ute å har 3x optisk zoom og har en genial filmfunksjon, med VGA oppløsning(640*640) og kan ta opp film så lenge minne varer. Jeg kjøpte P72 med veske og 128mb minne for: 3000kr på www.pcutstyr.no å det har en god blitz, og bruker ikke så mye batteri. Minus: Memory Stick er i det dyreste laget. Takk for responsen. Jeg kom over et tilbud på Canon Ixus 400 til samme prisen idag(3000) men det er uten ekstra minne. En fordel med Canon skal visst være billigere minne.Canon Ixus 400 har også 4 megapiksler i forhold til Sony's 3,2. Har dette noen betydning for meg? Visst videofunksjonen er bedre på P72'en er jo dette veldig greit samtidigt som det er bedre batteri-levetid forstår jeg. Men sony's anbefales? Noen andre som har kjennskap til disse? Lenke til kommentar
modda87 Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Ser også at Canon Ixus er over 1000 kr dyrere i utgangspunktet, dette bør jo bety at det er bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå