jesperhaugan Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har en PC som har 2.0 Ghz prossesor og 512 MB RAM. Og med det så trodde jo jeg at det skulle holde fint til å spille de fleste spill uten problemer. Men hver gang jeg fyrer opp et spill, så begynner det og hakke. Både bilde pg lyden hengerseg opp i noen sekunder. Det er fryktelig irriterende. Dette skjer også selv om jeg ikke er på nett. Er det noen som kan gi meg et godt svar på hvorfor det er slik? Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Når du spiller spill har også skjermkortet en god del å si for grafikk osv. Jeg hadde lingnende problemer før, men de forsvant når jeg downloada nye drivere til skjermkortet. Så jeg ville prøvd dette og se om det hjelper Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hvis de spillene funket fint tidligere, så er det umulig drivernes skyld.. Og hvis lyden i tillegg hakker, så er det noe annet muffens ja.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) skjermkortet har ein del og si om spelet hakker. som sagt tidlegare så prøv å last ned dei nyaste drivarane (og husk å slett dei gamle før du legger inn dei nye) det kan og ha noko med at du kan ha mange andre program som kjører i bakgrunnen, f.eks internett, antivirus, kazaa. du bør og sjekke om du har spyware på maskina. anbefaler adaware og spybot s&d edit: det kan vere lurt å kjøre defragmentering. eller eventuelt å formatere heile maskina. Endret 21. februar 2004 av ttt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå