Zink Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Som kjent tar det tid, men jeg må ut et par-tre timer...urgent. Har ikke lyst til å avbryte installasjonen men heller ikke at skjermbildet blir stående så lenge på en visning... er det greit å slukke skjermen under installasjon ? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 det går greit, det vil ikke ha noen innvirkning på installasjonen eller alt annet.. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 For det første: Bildet vil ikke brenne seg fast i skjermen. Dette kunne skje på gamle skjermer for 20 år siden, men ikke nå lenger. For det andre: Hvorfor skulle det ikke gå bra å skru av skjermen? Datamaskinen eller installasjonsprogammet "vet" uansett ikke om skjermen er påskrudd eller ikke. Overraska over at en kar med så mange innlegg stilte et så åpenlyst spørsmål. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Overraska over at en kar med så mange innlegg stilte et så åpenlyst spørsmål. Takk for svar, så ble jeg 100% sikker, og det kjens bra Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 For det første: Bildet vil ikke brenne seg fast i skjermen. Dette kunne skje på gamle skjermer for 20 år siden, men ikke nå lenger. Der tar du feil CRT vil alltid kunne brenne seg, men toleransen er høyere på dagens skjermer. Vi har en skjerm på 1 1/2 år på jobben og den står på 24/7 med samme bilde uten skjermbeskytter og det kan jeg love deg at bildet er brent fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå