Martin A. Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Er det noen forskjell på Neon og kald katode? Kjøte nå AC Ryan Blacklight/UV fra komplett... men syns ikke det lyste så bra som jeg hadde regna med.. Litt skuffa der ##Topic ble forandret en tanke av moderator - hadde vært kjekt å slippe å gjøre det igjen - Blib## Endret 21. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Kald katode er: et rør som lyser. Grunnen til at det står "kald" forran er at det skal være noe som heter katode og de er MYE varmere.. Neon er en gass som lyser, er det ikke? Det gir jaffal bra gjennskinn på de tingene man lyser på.. (som neon under biler) Neon gir også en knallere farge enn kald katodene (den blå kald katoden jeg hadde var lyse lyse blå! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Kald katode er:et rør som lyser. Grunnen til at det står "kald" forran er at det skal være noe som heter katode og de er MYE varmere.. Neon er en gass som lyser, er det ikke? Det gir jaffal bra gjennskinn på de tingene man lyser på.. (som neon under biler) Neon gir også en knallere farge enn kald katodene (den blå kald katoden jeg hadde var lyse lyse blå! Det varDISSE lysene jeg kjøpte Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Grunnen til at de ikke lyser så bra er fordi det er UV lys. De skal liksom lyse opp ting med UV "lag" elns. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 greit nok det.. Meninga er vel at de skal lyse når det er mørkt, er det ikke? Men det er jo så vidt at man ser de (litt overdrevent) Så nå er de klistra oppe og bak flatskjermen min... Da håper jeg de syns lit bedre enn inni magen på maskinen min Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 har de samme lysene jeg også, og de skal ikke lyse helt vilt! de er UV, så de skal bare l yse opp andre ting... skaffer du deg noen ting som reagerer på UV, vil du merke at de faktisk virker ganske bra! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 har de samme lysene jeg også, og de skal ikke lyse helt vilt! de er UV, så de skal bare l yse opp andre ting... skaffer du deg noen ting som reagerer på UV, vil du merke at de faktisk virker ganske bra! som feks hva da? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 som feks hva da? Det som er hvitt f-eks... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 som feks hva da? Det som er hvitt f-eks... feks det ja... har mye hvitt på rommet mitt jeg ja Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Tror du burde lese denne før du fortsetter å skrive om saker som ikke hører hjemme på kabinetter, men case modding... Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Feilpostet, hører hjemme under "case mods". Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg