sjøgren Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) det har skjedd et eller anna dritt med viftestyreren min som gjør at jeg ikke får stilt ned viftene mine...temp vises heller ikke.. er det en slags sperre?? noe jeg har kommet borti?? det eneste som funker er lysa, får også sett RPM på viftene da.. Noen som har peil ?? linken Endret 21. februar 2004 av sjøgren Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) det har skjedd et eller anna dritt med viftestyreren min som gjør at jeg ikke får stilt ned viftene mine...temp vises heller ikke..er det en slags sperre?? noe jeg har kommet borti?? det eneste som funker er lysa, får også sett RPM på viftene da.. Noen som har peil ?? linken du har vel festa tempratur sensorene??? vil bare få det unna veien..... edit: skrivefeil Endret 21. februar 2004 av hvalfangeren Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 har festa tempen ja Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) link til samme pågående diskusjon Endret 21. februar 2004 av hvalfangeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå