sjøgren Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) har skjedd noe dritt med min Cooler Master Aerogate II sånn at jeg ikke får stilt viftene mine ned..det begyner bare og blinke når jeg prøver.. kan det være en slags sperre eller no? de forskjellige tempene jeg legger rundt i pc'en vises heller ikke på viftesyreren.. alt annet funker som det skal, lysa og får sett RPM på viftene men får ikke stilt dem ned! noen som har noen forslag?? linken Endret 21. februar 2004 av sjøgren Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Nei, har ikke forslag. Jeg hadde samme prob med min aerogate II. Det solgte jeg til en venn av meg. Han fikk den til og virke! Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 hadde ikke giddi å spurt hva venne din gjorde?? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Min hadde et lite anfall straks etter jeg tok den i bruk. Displayet ble blankt, og den nektet å svare. Men jeg dro bare ut ledningen, og satte den inn igjen. Siden har den virket. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 displayet på agII begynenr og blinke når en vifte har fårr maks eller min hastighet.... Lenke til kommentar
sjøgren Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 ja det vet jeg, men jeg får ikke skrudd dem opp eller ned!! Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 ja det vet jeg, men jeg får ikke skrudd dem opp eller ned!! prøv og fest til noen andre vifter og se om det går da..... ekke sikker men det kan jo ha noe med viftene og gjøre.... sleeve bearing o.l. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) hvorfor har du to topic i samme tema?? Endret 21. februar 2004 av hotstian Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 lurer jeg litt på og.. så på forside på ok.no at du hadde 2 akkurat samme temaer "på siste fra forumet" Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) der vet du!!!link til den samme!!! ahhahaahah.... Endret 21. februar 2004 av hvalfangeren Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Min agII hadde også dette syndromet, men etter jeg tok strømmen på den ble den helt fin igjen. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Og dette har hva med casemods å gjøre? Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Og dette har hva med casemods å gjøre? den ligger på luftkjøling og.... en til på ok-baren og??? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Alt unntatt der den skal være.. dette går vel mer under elektronikk? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 hadde ikke giddi å spurt hva venne din gjorde?? han gjorde akkurat det samme som meg.. installerte den! hadde nok skrevet hva han gjorde hvis det hadde vært noe man måtte gjøre.. (det er sikkert noe man må gjøre men han slapp det hvertfall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå