simalarion Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg vet om Blitzkrieg, men det var ikke helt greia for meg, men Silent storm er det beste som har hendt siden x-com serien. Greia er at jeg akkurat har runnet Silent Storm og jeg lurer på om Nival har gitt ut noe lignendet eller holder på med noe?? Noen som vet om Silent Storm har solgt bra?? takk for alle svar Lenke til kommentar
Magus Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Et kjapt søk på google avslørte at Nival foreløpig ikke har offentliggjort noen planer om en oppfølger til Silent Storm... Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Nival holder på med en expansion pack til Silent Storm, kalt Silent Storm Sentinels. Etter det jeg veit er den i beta nå... Lenke til kommentar
pellogplukk Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Silent storm?? har lasta den ned men det SKAL i samlingen.. helt sykt bra spill.. har sjekket "ALLE" lokale spillforhandlere jeg har hatt mulighet til og ingen har det.. har heller ikke funnet det på noen nettbutikker (ikke lett så mye der).. en linker eller to hadde vært fint. Endret 23. februar 2004 av pellogplukk Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) http://www.play.com/play247.asp?page=search&adudisc=y (midlertidig tomt på lageret). Det kjedelige er at prisen er litt over 200 kroner, så hvis du får moms og avgifter i tolla må du regne med å betale en del mer (kommer vel an på om du fortoller selv eller ikke). Endret 23. februar 2004 av Joachim_F Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Dette spillet er verdt både 2-, 3- og 400 kr. Det bør anskaffes av alle taktiske strategi fans, samt de som ikke er lei WW2 scenariet enda Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 "Et kjapt søk på google avslørte at Nival foreløpig ikke har offentliggjort noen planer om en oppfølger til Silent Storm... " Om jeg tolker "tonen" i svaret ditt riktig, å du synes det er et fjærnt + lite gjennomtenkt spørmål eller har noe imot spørmålet på noe måte er det bare og la vær å svare Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg vet om Blitzkrieg, men det var ikke helt greia for meg, men Silent storm er det beste som har hendt siden x-com serien. Greia er at jeg akkurat har runnet Silent Storm og jeg lurer på om Nival har gitt ut noe lignendet eller holder på med noe?? Noen som vet om Silent Storm har solgt bra?? takk for alle svar Ehh, Fallout serien?? Særlig Tactics! Og hva med Jagged Alliance? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå