Foe_of_Good Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Kom hjem i går kveld og skulle ha tilgang til noe på serveren min. Fikk ikke kontakt. Har en ekstra skjerm til den, skrudde den på og ble møtt av teksten NTLDR Missing, press Ctrl + Alt + Del for å prøve på nytt. Gjorde det, men ble bare møtt av den samme teksten. Det eneste jeg har gjort med maskinen er å bytte powersupply til en litt mer stillegående type, og jeg har satt inn en cd-brennner. Etter at jeg satt inn disse to startet jeg opp serveren, og alt fungerte som det skulle. Lot begge maskinene stå på mens jeg var borte, og kommer hjem igjen til denne error beskjeden. Har prøvd å søke på microsofts sider etter en løsning, men finner ikke noe som virker logisk der. Jeg kjører forresten XP Pro på begge maskiner. Har ikke rørt noen innstillinger eller noe, bare byttet powersupply og satt inn en brenner. Noen med noen ideer? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 har fått slik melding en gang jeg også, det er nok bare å legge inn windows på nytt. Men først se om BIOS finner harddisken din, hvis den ikke finner er harddisken defekt, eller se om kabler er koblet i rett. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hmm. Kjører du automatisk update? Jeg fikk akkuratt samme feilmelding i går. Jeg hadde kjørt update tidligere på dagen og når jeg resatte maskinen etter 3-4 timer så kom den. Måtte fram med Norton Ghost DVD´en. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Dæven jeg er lat idag http://www.computerhope.com/issues/ch000465.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå