[email protected] Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har kjøpt meg ny maskin og lurer litt på hvordan man kan få den til å yte best.. abit KV8-MAX3 AMD Athlon 64 3200+ 1MB cache, OEM PowerColor ATI Radeon 9800 pro Corsair XMS3200LL DDR-DIMM 512MD Alt fra innstillinger i bios, til drivere vil komme til hjelp Takker på forhånd for alle råd som blir gitt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Pass iallefall på å bruke dei nyaste driverane til både hovedkort og skjermkort. Ellers er det vel overklokking som hjelper, evt. kun stille litt på RAM timings Og så må du _selfølgelig_ holde PCen fri for virus og spyware o.l. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Bruk omega-drivere til grafikk-kortet ihvertfall. det ga meg ca. 1000 mere marks i 3dmark01(Ikke det at jeg bryr meg, siden jeg tester mest i spill). God gammeldags overklokking skulle vel også hjelpe Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Altså, jeg er en elendig elendig data programmerer... kunne tenkt meg en link til omega driver, om det er mulig. Og så får jeg vel lete meg fram til en liten klokking guide eller no slikt. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå