mX mann Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 nor jeg spiller av en ts avi fil i divx sa komer det bilde i 3 sekundere og så kutter det. kan dere hjelpe med Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 TS? Fjern eventuelle kodek-pakker og installer ffdshow + AC3-filter Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 TS står i de fleste tilfeller for TeleSync(Film tatt med kamera). Så det er nok fremdeles bare en avi(divx) film Hvis du ikke får lagt den inn ville jeg lagt inn ace mega codec pack. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Så det er nok fremdeles bare en avi(divx) film AVI og DivX er ikke det samme, bare så det er sagt. AVI er bare en såkalt "container" og kan godt være kodet med f.eks Xvid eller noe. Sjekk hva slags codec du trenger med Gspot, du finner det på google. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 nor jeg spiller av en ts avi fil i divx sa komer det bilde i 3 sekundere og så kutter det. kan dere hjelpe med Er det Atter en Konge du har? Den divx_xtech filen er ødelagt. Går an å reparere litt av det, men ikke hele. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Så det er nok fremdeles bare en avi(divx) film AVI og DivX er ikke det samme, bare så det er sagt. AVI er bare en såkalt "container" og kan godt være kodet med f.eks Xvid eller noe. Sjekk hva slags codec du trenger med Gspot, du finner det på google. i nau thatt Divx er i likhet med Xvid et codec basert på MPEG4. AVI står for Audio Video Interleave og er et tilfelle av Resource Interchange File Format. Det er forresten Microsoft som står bak AVI. er MPEG en form for AVI eller ble det laget helt fra scratch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå