Gjest medlem-35580 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hei Jeg sitter her nå på min pc med Linux Fandora.. Jeg skulle innstalere Wine.. Jeg er ikke noe særlig flink med Linux etc., men det er vel derfor jeg ha r dere.. Når jeg er nesten ferdig med innstalasjonen får jeg opp feilmelding om at jeg mangler en eller flere pakker.. Screenshot Noen som har den pakken eller vet hvor jeg finner den..? På forhånd takk Mvh Vegard Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 fEdora ikke fandora... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 legg inn apt fra apt.freshrpms.net. Etterpå kjører du (som root i et konsoll): apt-get update apt-get install glut-devel den vil da spørre deg om at du trenger glut også, vil du legge inn dette? Svar ja. Den vil nå laste ned og installere glut og glut-devel. etterpå er sikkert apt-get install synaptic en ide. Synaptic er en GUI til apt Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 ELLER du kan bare bruke yum, som følger med, og ikke dille med å installere apt. yum install glut-devel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå