Tåka Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Der var da for javelig (for skrive ordet på engelsk eller så blir det "sensuret her på boardet med en masse ************************) så mye "postings" jeg kommer med i kveld da ha ha btw her har jeg "javelig" bra link til et sted og downloade "missions til Thief 1 og 2 hvist noen er inntresert1! http://www.keepofmetalandgold.com/ Og vist noen er inntresert i nettet`s beste Wizadry 8 board se her og er det noe dere lurer på ang dette spillet så spør meg eller på boardet! Mitt "nick name" er "Megabot" http://www.ironworksforum.com/ubb/cgi-bin/...?ubb=forum&f=15 [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-03-19 00:17 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 jeg klarte akkurat første missione på thief1... dette var kult! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Det er bra, for spillet er grise bra og litt skummelt innemellom he he! Og det er ikke så "masete" som Unreal og lignende der du skal drepe alle du ser! Lykke til med spillet! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Det er bra, for spillet er grise bra og litt skummelt innemellom he he! Og det er ikke så "masete" som Unreal og lignende der du skal drepe alle du ser! Lykke til med spillet! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 au, zombiene var godt over "litt" skummelt :smile: Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Husker at jeg hoppet i stolen flere ganger når jeg spilte Thief-spillene! Maken til stemning i et spill skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 joda, Thief er fett...noe av det morsomste med serien er når du overhører enkelte av de "dype" samtalene som vaktene har seg i mellom. Kjempefestlig! Takk for tips om nye brett... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 awp2 marine er jo barnetv i forhold til zombiene der i gruvene! Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Quote: On 2002-03-20 20:16, El_PoLLa skrev:awp2 marine er jo barnetv i forhold til zombiene der i gruvene! 2 brett ikke sant..ikke **** om jeg skulle spille det mer..uninstalla det med en gang jeg! Thief2 skuffa utrolig, men som en nevnte her så er det skikkelig fett å høre samtalene mellom soldatene Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 ja, 2. banen, jeg har ikke spilt det, bare løpt igjennom for og scoute litt... gruer meg til den banen! :smile: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 anal, jeg forstår deg... når jeg kom til den første zombien i gruven, jeg gikk over det døde liket og snudde meg så blir han levende og skremmer vettet av meg bak meg... at det går ann og lage slike spill! kose meg litt med avp2 marine/teletubbie istedet, men jeg skal runne thief! :smile: Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Thief Rocks !!!! Har gått gjennom hele Thief - THe Dark Prosject, Og the Metal Age god knows how many times,... Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 28. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2002 De verste monstrene i spillet som jeg vet om er "The Hunts" de med den "Kjetting klirrende lyden" og de er de raskeste monstrene i spillet og har fucking høy hit points!!! I min Fan made Mission(FM) så hadde jeg masse av disse i missionen og så gjorde jeg dem "tranparang" altså usynelige du hørte bare lyden av dem puste deg i nakken tror du det er skummelt hvis du slår av lyset og spiller det? Å det var en del som hatet meg da tror jeg ha ha!! Og til dere som elsker disse spilla download "Darkloader" og spill fm`s det er SÅ rått og da får dere nye mission`s hele tiden _________________ JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!! [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-03-29 10:14 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå