Gå til innhold

Till alle Thief fans hvist det er noen her..

Anbefalte innlegg

Der var da for javelig (for skrive ordet på engelsk eller så blir det "sensuret her på boardet med en masse ************************) så mye "postings" jeg kommer med i kveld da ha ha btw her har jeg "javelig" bra link til et sted og downloade "missions til Thief 1 og 2 hvist noen er inntresert1!

http://www.keepofmetalandgold.com/

Og vist noen er inntresert i nettet`s beste Wizadry 8 board se her og er det noe dere lurer på ang dette spillet så spør meg eller på boardet! Mitt "nick name" er "Megabot"

http://www.ironworksforum.com/ubb/cgi-bin/...?ubb=forum&f=15

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-03-19 00:17 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-20 20:16, El_PoLLa skrev:

awp2 marine er jo barnetv i forhold til zombiene der i gruvene!

2 brett ikke sant..ikke **** om jeg skulle spille det mer..uninstalla det med en gang jeg! Thief2 skuffa utrolig, men som en nevnte her så er det skikkelig fett å høre samtalene mellom soldatene :grin:

Lenke til kommentar

anal, jeg forstår deg... når jeg kom til den første zombien i gruven, jeg gikk over det døde liket og snudde meg så blir han levende og skremmer vettet av meg bak meg... at det går ann og lage slike spill! kose meg litt med avp2 marine/teletubbie istedet, men jeg skal runne thief! :smile:

Lenke til kommentar

De verste monstrene i spillet som jeg vet om er "The Hunts" de med den "Kjetting klirrende lyden" og de er de raskeste monstrene i spillet og har fucking høy hit points!!! I min Fan made Mission(FM) så hadde jeg masse av disse i missionen og så gjorde jeg dem "tranparang" altså usynelige du hørte bare lyden av dem puste deg i nakken tror du det er skummelt hvis du slår av lyset og spiller det? Å det var en del som hatet meg da tror jeg ha ha!!

Og til dere som elsker disse spilla download "Darkloader" og spill fm`s det er SÅ rått og da får dere nye mission`s hele tiden :grin:

garrettl.jpg

JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-03-29 10:14 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...