Stream Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Har plukket ut komponenter til en PC på PCutstyr, men får hverken logget inn på min gamle konto eller opprettet en ny når jeg skal bestille. Er det bare jeg som har dette problemet, eller er det noe feil på webshop'en for tiden? Har vært sånn siden torsdag. Sendte en mail til dem, men har ikke fått svar. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Kan noen andre prøve å logge seg inn på pcutstyr.no? Kjekt å vite om det bare er et problem med min konto eller om det er et generelt problem... Lenke til kommentar
per_aspelini Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Logga meg inn der akkurat nå - og det fungerte helt fint. Jeg har hatt samme problem som du beskriver tidligere. Tror det er noe feil på portalen deres noen ganger.. Det virker rett og slett ut som om bruker/passord ikke blir validert i det hele tatt. Men etter X ant forsøk så kommer du igjennom.. -PA- Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det samme hendte meg også for to uker siden, endte med at jeg bestillte varer for noen tusen en annen plass. De taper sikkert litt penger hvis det der hender med en del mennesker. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Fikk tilsendt et nytt passord fra kundeservice etter noen dager, så nå får jeg logget inn. Funksjonen for å få tilsendt passord automatisk fungerer tydeligvis ikke. Nå har jeg iallefall fått bestilt, men ordren har stått som "åpen" side mandag formiddag. De tar det tydeligvis rolig om dagen. Godt at det ikke er noe det haster med for min del... Lenke til kommentar
Raper Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ja du må vente noen dager før de pakker og sender fra PCutstyr.Min bestilling var åpen i 3 dager før de fant det for godt å sende den. Enten er det en mann som springer som gal,eller de tar det meget rolig som du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå