ioa Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hei! Jeg har faktisk store problemer med Ventrilo, de fleste vet sikkert hva dette programmet brukes til. Det som er problemet, jeg får ikke snakket/disconnectet meg fra servere, jeg hører de andre som er på serveren. Hvis jeg prøver og lukke ventrilo eller gå på Setup henger hele pcen seg... Noen som har noe peiling på dette? Ivar Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Høres veldig rart ut. Prøvd å reinstallere Ventrilo? Kan kanskje være noe med lydkortet ditt. Funker det fint ellers? Prøv å ta opp noe med mic'en for å se om det funker. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har selv ikke noe problemer med Ventrilo, men jeg kjenner til mange med forskjellige problemer. Lurer på hvorfor det er så "vanlig" Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Programvare skal postes under programvare, ikke "annet om hardware" Stenges grunnet feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg