nitroglycerin Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 JEg har et MSI pro ddr hovedkort, Xp1800+@xp2100, 256 ddr ram, Geeforce2 gts/pro 64 ddr.. og vannavkjøling.. OG IBM 45 GB 7200 rpm Dette er en helt grei data, som ikke har noe problem med å boote opp rakst.. men da jeg kommer inn i win 2k loader`n så stopper det en laaaang tid før den går videre.. og jeg har sjekka i forholde til andre dataer som ikke er fult så kjappe! og det er lang tid.. Hva er galt?!?! er det HDD? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hva mener du egentlig? Har du hatt Windows 98 (eller noe annet) før og innstallert 2000 nå? Eller har det bare plutselig blitt tregt? Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 jeg har en tbird 1,4 @ 1,2 (pinglete kjøler >_<), 256 twinmos pc2100-ddr-sdram @ cas-2 på et abit kg7 m/radeon 64mb DDR VIVO + et hercules gamesurround fortissimo II *skrytskryt* -> Western 40GB 7200 rpm.. booter opp temmelig kvikt med kun den devicen på prim. ide-kabel.. men så fort jeg hekter på flere devices på primary (f.eks en gammal ibm disk) så sinker det boot up timen.. :/ apropos boot-screener i w2k så har jeg faktisk mekka med en LCARS-boot-logo ^_^ (star trek-saken) thihi ufff jeg er fjortis nuh.. slutter innlegget her jeg.. (altfor mye sukker og koffein på meg idag) rei.. reirei..taramm.. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 jeg har en tbird 1,4 @ 1,2 (pinglete kjøler >_<), 256 twinmos pc2100-ddr-sdram @ cas-2 på et abit kg7 m/radeon 64mb DDR VIVO + et hercules gamesurround fortissimo II *skrytskryt* -> Western 40GB 7200 rpm.. booter opp temmelig kvikt med kun den devicen på prim. ide-kabel.. men så fort jeg hekter på flere devices på primary (f.eks en gammal ibm disk) så sinker det boot up timen.. :/ apropos boot-screener i w2k så har jeg faktisk mekka med en LCARS-boot-logo ^_^ (star trek-saken) thihi ufff jeg er fjortis nuh.. slutter innlegget her jeg.. (altfor mye sukker og koffein på meg idag) rei.. reirei..taramm.. Lenke til kommentar
viggo Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Prøv å skru av dhcp, og sjekk om den booter fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå