Gå til innhold

Canon MVX150i!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte alt med det bortsett fra:

- en del lydstøy fra motoren havner på opptaket

Filming i mørke er umulig.

valgte heller Sony som hadde mindre problem med støy og Nightshot for filming i mørket

men det er jo ett lite lys på kameraet som skal forhindre at det er umulig og filme i mørkerom.

hvilket sony kamera sikter du til foresten?

Lenke til kommentar

Jeg har selv et Canon MVX150i-kamera og er veldig fornøyd med det.

Det har et stort og bra display og er brukervennlig og bra når du filmer i lyset.

Skal du derimot filme i mørket anbefales det sterkt at du kjøper et eksternt lys til det som ekstrautstyr, det skal finnes i butikken du kjøper ditt Canon-produkt i.

Det innebygde lyset suger ganske kraftig ettersom at filmingen går nærmest i slow-motion når du bruker det interne lyset.

Dessuten lønner det seg å kjøpe seg en ekstern mikrofon og stativ til det etterhvert, siden kameraet bråker en del.

Off-topic: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et slikt stativ de bruker på filmsett og slikt? Gjerne en bra mic også.

Lenke til kommentar
Jeg har selv et Canon MVX150i-kamera og er veldig fornøyd med det.

Det har et stort og bra display og er brukervennlig og bra når du filmer i lyset.

Skal du derimot filme i mørket anbefales det sterkt at du kjøper et eksternt lys til det som ekstrautstyr, det skal finnes i butikken du kjøper ditt Canon-produkt i.

Det innebygde lyset suger ganske kraftig ettersom at filmingen går nærmest i slow-motion når du bruker det interne lyset.

Dessuten lønner det seg å kjøpe seg en ekstern mikrofon og stativ til det etterhvert, siden kameraet bråker en del.

Off-topic: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et slikt stativ de bruker på filmsett og slikt? Gjerne en bra mic også.

ser ut som jeg går for canon!

men er litt skeptisk til den motorduren!

noen andre som har noen bra alternativer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...