kake_fredrik Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Heisann som sagt jeg vurderer og kjøpe Canon MVX150i! fikla litt med det i butikken og ble forelska men over til saken. Noen som kan anbefale dette kamaeraet eller et ligdene video kamera? må være i pris klassen 9k (HELST UNDER) Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg likte alt med det bortsett fra: - en del lydstøy fra motoren havner på opptaket Filming i mørke er umulig. valgte heller Sony som hadde mindre problem med støy og Nightshot for filming i mørket Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg likte alt med det bortsett fra: - en del lydstøy fra motoren havner på opptaket Filming i mørke er umulig. valgte heller Sony som hadde mindre problem med støy og Nightshot for filming i mørket men det er jo ett lite lys på kameraet som skal forhindre at det er umulig og filme i mørkerom. hvilket sony kamera sikter du til foresten? Lenke til kommentar
sarc Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Om du kan vente til april, så ville eg vurdert den nye MVX200-serien. Omtale her: http://www.akam.no/art.php?artikkelid=5483 Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Om du kan vente til april, så ville eg vurdert den nye MVX200-serien. Omtale her: http://www.akam.no/art.php?artikkelid=5483 men hvis jeg venter til april så vill prisen på mvx150i nå bunnen for å få solgt de ut! men jeg ville gjerne ha andre tips til andre kameraer! Lenke til kommentar
EJN Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har selv et Canon MVX150i-kamera og er veldig fornøyd med det. Det har et stort og bra display og er brukervennlig og bra når du filmer i lyset. Skal du derimot filme i mørket anbefales det sterkt at du kjøper et eksternt lys til det som ekstrautstyr, det skal finnes i butikken du kjøper ditt Canon-produkt i. Det innebygde lyset suger ganske kraftig ettersom at filmingen går nærmest i slow-motion når du bruker det interne lyset. Dessuten lønner det seg å kjøpe seg en ekstern mikrofon og stativ til det etterhvert, siden kameraet bråker en del. Off-topic: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et slikt stativ de bruker på filmsett og slikt? Gjerne en bra mic også. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har selv et Canon MVX150i-kamera og er veldig fornøyd med det.Det har et stort og bra display og er brukervennlig og bra når du filmer i lyset. Skal du derimot filme i mørket anbefales det sterkt at du kjøper et eksternt lys til det som ekstrautstyr, det skal finnes i butikken du kjøper ditt Canon-produkt i. Det innebygde lyset suger ganske kraftig ettersom at filmingen går nærmest i slow-motion når du bruker det interne lyset. Dessuten lønner det seg å kjøpe seg en ekstern mikrofon og stativ til det etterhvert, siden kameraet bråker en del. Off-topic: Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et slikt stativ de bruker på filmsett og slikt? Gjerne en bra mic også. ser ut som jeg går for canon! men er litt skeptisk til den motorduren! noen andre som har noen bra alternativer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå