halnes1 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Kan lese meg grønn på det meste men det sier meg ikke noe om hva som er best for en som ikke har vært bort i det før. Så hvem har erfaring(gjerne ganske ferske ) og kan gi meg den beste anbefalingen. Skal følge med i PcPro siden de skal ha en serie om Linux Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Kommer litt ann på hva du skal bruke linuxen til da... som surfe/officePC, spillPC, router, filserver etc etc.... Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Gode nybegynnerdistroer er Fedora, SUSE og Mandrake. Om du har venner som kjører Linux kan det være lurt å velge det de kjører, så kan de lettere hjelpe deg når du får problemer. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Og HER står det du trenger å vite. Mvh Meg Lenke til kommentar
haackon Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Og HER står det du trenger å vite. Mvh Meg Jeg "låner" tråden her litt, hvilken dostro er best for Windows-programmer eller spill som Photoshop, Dreamwaver og spill som DesertCombat. Det er det eneste jeg trenger, rett og slett. Maskinen bruker jeg bare til spill. Takker for svar Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg "låner" tråden her litt, hvilken dostro er best for Windows-programmer eller spill som Photoshop, Dreamwaver og spill som DesertCombat. Det er det eneste jeg trenger, rett og slett. Hvorfor bruker du ikke windows når du bare skal kjøre windows-programmer? Lenke til kommentar
CrasY Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Og HER står det du trenger å vite. Mvh Meg Jeg "låner" tråden her litt, hvilken dostro er best for Windows-programmer eller spill som Photoshop, Dreamwaver og spill som DesertCombat. Det er det eneste jeg trenger, rett og slett. Maskinen bruker jeg bare til spill. Takker for svar Last ned wine. Hvis du bruker Slack som meg, www.linuxpackages.net . Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Og HER står det du trenger å vite. Mvh Meg Jeg "låner" tråden her litt, hvilken dostro er best for Windows-programmer eller spill som Photoshop, Dreamwaver og spill som DesertCombat. Det er det eneste jeg trenger, rett og slett. Maskinen bruker jeg bare til spill. Takker for svar Og det spørsmålet har jeg besvart i en av dine tidligere noe diffuse tråder. Xandros er distribusjonen som når det nivået, men jeg sier som de andre - hvorfor ikke bare bruke Windows, hvis du ikke ønsker å oppnå noe utover det i Linux? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå