dimdal Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Etter BambleLAN 2004 suksessen .. nåja.. delvis hvertfall har vi i admin bestemt oss for å jobbe alt vi kan får å få til et skikkelig bra LAN neste år (2005) med bedre organiserte compoer mm. I den forbindelse så trenger vi nye crewmedlemmer. Alle som kan og vil kan sende meg en mail for mer informasjon. Bruk mailsendern på www.bamblelan.org ( gidder ikke legge ut mailen min her ) finnes så mange spammailbots osv. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 har bamblelan en egen hjemmeside? jeg bor på herøya og vil gjerne komme på lanet deres, selv om crew medlem nok ikke er aktuelt for min del. vet dere dato? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 hehe, ja vi har hjemmeside... men den er nede akkurat nå, (lager en ny side) www.bamblelan.org .. blir enten til høsten, eller 2005 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 BambleLAN??? Ja, et LAN i Bamble Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) BambleLAN??? Ja, et LAN i Bamble hmm... det var super bra det lan de som har hvert der Masse folk osv Endret 30. mars 2004 av Aadna Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 hmm... det var super bra det lan de som har hvert der Masse folk osv Og neste gang blir det enda bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå