Gå til innhold

2500 Barton vs 3200 Barton

Filla

Anbefalte innlegg

-Handla inn noen Geil GD 3200 til min AMD 64, og endte opp med å måtte klokke dem ned for å få compen stabil ( :devil: AMD 64). Siden det føles som å kaste perler for svin å kjøre disse brikkene på 2700, blir det nok noen Corsair XMS i neste måned, og Geil brikkene blir satt i "gamle PC'n". Og da kommer jeg omsider til poenget ;) :

-Har pr, idag et NF7S Ver.2.0 i denne ("gamle PC'n), og skal bytte CPU (fra en Palomino 2k), og så altså sette i Geil GD 3200 brikkene i den. Nå er jeg ikke noen riking, men den tusenlappen i forskjell fra en Barton 2,5k til en 3,2k 400 står jeg i HVIS den vil gi meg en relativt god overklokkings ytelse. Jeg vet vet vet vet at ALLE synes jeg burde handle Barton 2,5, men prøv å tenke at "om den tusingen ikke betyr allverden, hva da ?"

-Kan nevne at den skal stå i et Aopen 600B, med 4 PAPST vifter, og en 500 grams kobber kjøler/ 80 MM vifte, Radeon 9500@9700, og PC'ene mine står på boden min, med ledninger gjennom et lite hull i veggen, boden holder ca. 18 C'.

-Beklager hvis et slikt spørsmål har blitt besvart XX antall ganger, og tar da gjerne imot bare en link til den threaden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...