Filla Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 -Handla inn noen Geil GD 3200 til min AMD 64, og endte opp med å måtte klokke dem ned for å få compen stabil ( AMD 64). Siden det føles som å kaste perler for svin å kjøre disse brikkene på 2700, blir det nok noen Corsair XMS i neste måned, og Geil brikkene blir satt i "gamle PC'n". Og da kommer jeg omsider til poenget : -Har pr, idag et NF7S Ver.2.0 i denne ("gamle PC'n), og skal bytte CPU (fra en Palomino 2k), og så altså sette i Geil GD 3200 brikkene i den. Nå er jeg ikke noen riking, men den tusenlappen i forskjell fra en Barton 2,5k til en 3,2k 400 står jeg i HVIS den vil gi meg en relativt god overklokkings ytelse. Jeg vet vet vet vet at ALLE synes jeg burde handle Barton 2,5, men prøv å tenke at "om den tusingen ikke betyr allverden, hva da ?" -Kan nevne at den skal stå i et Aopen 600B, med 4 PAPST vifter, og en 500 grams kobber kjøler/ 80 MM vifte, Radeon 9500@9700, og PC'ene mine står på boden min, med ledninger gjennom et lite hull i veggen, boden holder ca. 18 C'. -Beklager hvis et slikt spørsmål har blitt besvart XX antall ganger, og tar da gjerne imot bare en link til den threaden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå