Putekos Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hun jenta som sang "mama, i don't wish i was dead, i just wish i never was born"..Noen som vet hva sangen heter? Den var såååå fin Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Bohemian Rhapsody av Queen eller Freddie Mercury om jeg ikke tar feil Endret 20. februar 2004 av Villmink Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 ah nam *laster den ned nå* Håper den er finere i originalversjon... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) *snip* Endret 21. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 weehu, en fra vigrestad er videre *forhenværende vigrestbu* ta et google søk på det hun sang så finner du fort navnet på sangen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Weird Al synger den så jeg kan den såpass nå The Braids---Bohemian Rhapsody Mama I just killed a man, Put a gun against his head, pulled the trigger now he's dead Mama life has just begun, but now I've gone and thrown it all away Mama, ooooh I didn't mean to make you cry If I'm not back again this time tomorrow carry on, carry on, Cause nothin really matters Too late, my time has come, send shivers down my spine body's aching all the time goodbye everybody I've got to go gotta leave you all behind and face the truth Mama, oooh.. I don't wanna die I sometimes wish I never been born at all I didn't mean to make you cry, if I'm not back again this time tomorrow No I don't wanna die, I sometimes wish I never been born at all So you think you can stop and spit in my eye So you think you can love me and leave me to die Oooh, baby Can't do this baby Just gotta get right out of here Ooh baby, can't do this baby Just gotta get right out of here Oh, carry on nothin really matters I sometimes wish I never been born at all Nothin really matters, anyone can see.. Nothin really matters..to me.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 ah nam *laster den ned nå* Håper den er finere i originalversjon... queen suckS! Nope Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 ah nam *laster den ned nå* Håper den er finere i originalversjon... queen suckS! Nope Vet! :| Var @ ze bottle når jeg skrev det... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Ja, det er jo sinnsykt tøft å poste på forum i fylla Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 ah nam *laster den ned nå* Håper den er finere i originalversjon... queen suckS! Nope Vet! :| Var @ ze bottle når jeg skrev det... Virkelig? La ikke merke til det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Uansett er det helt feil sang dere har gitt fyren. Den teksten han nevnte utdrag fra er IKKE bohemian rhapsody!! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Uansett er det helt feil sang dere har gitt fyren.Den teksten han nevnte utdrag fra er IKKE bohemian rhapsody!! I don’t want to die,I sometimes wish I’d never been born at all. Sånn går den vel egentlig da men.. jaja, tipper det var den hun mente. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Ja, det var den jeg mente... Sorry, er bare ikke så flink til å sitere musikktekster ordrett... Men syntes ikke Queen sang den like fint.. Noen andre som synger den bedre? Endret 22. februar 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Den fine versjonen har eg men det er rippet uten at eg vet ka gruppen heter. Det er en dame som synger den sangen og eg tror den sangen ble laget i 96 eller noe. Virkelig vakker versjon men som sagt så vet eg ikke ka gruppen heter. Har litt hiphop beats liksom. Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Den beste versjonen er det helt klart Piledriver som har. piledriver - Bohemian Idiocy Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Vel... Helt definitift en Queen-sang. Queen er konge, og ikke noe fylla har skylda... Skal ikke kalle deg f4g, du så vel hvordan det gikk da jeg kalte en annen fyr det i en annen tråd, og sangen heter, ja, Bohemian Rhapsody. Weird Al sin versjon (Bohemian Polkaa) suger. Piledriver (Bohemian Idiocy) sin har jeg ikke hørt, kan bare gå ut ifra at den også er ganske lame. Helmut Lotti og Dream Theater har heller ikke noe med Bohemian Rhapsody å gjøre. Jeg husker den versjonen SnowDOG_ sikter til, men mener den bare var en landeplage. Husker ikke hvem som poppet den opp, nei. Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Farlig å disse noe man ikke har hørt... Mye av grunnen til at jeg liker Piledriver sin versjon ligger nok i at jeg ikke liker Queen, og når da et band kommer og fucker opp en "klassiker" så totalt og sensajonelt enestående blir jeg begeistret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå