mozz Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har ikke fått sett noen av lotr filmene ennå så jeg tenkte det var på tide å skaffe meg denne filmen. Jeg har sett at det er noe som heter extended edition. Hvilken versjon bør jeg skaffe meg og hva er forskjellen? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Extended er en extended versjon, dvs. en utvidet utave med en del ting som ble klippet vekk. En del av det som ble klippet vekk gjør slik at filmen passer bedre til boken. Kjøp extended i gaveeske, då får du sånne gøye statuer med. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Du bør altså kjøpe de utvidede utgavene, da disse inneholder mye bonus-materiale Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 PS: hørte at ROTK "Ekst" faktisk kommer i sommer .. og vanlig kommer i Mai .. (siden de ikke må bygge opp til enda en film .. så kan de bare sleppe de når de er ferdig .... bare noe jeg hørte) Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) PS: hørte at ROTK "Ekst" faktisk kommer i sommer .. og vanlig kommer i Mai .. (siden de ikke må bygge opp til enda en film .. så kan de bare sleppe de når de er ferdig .... bare noe jeg hørte) Det er vel rimelig sikkert at den vanlige utgaven kommer ganske raskt. Noen nevnte mars, men de har tatt litt av antakelig. Mai er vel ganske sannsynlig, ja. Noen sier at vi får se Extended Edition i sommer, mens andre sier at vi må vente med den til november, som vanlig. Litt usikkert ennå, vil jeg tro. Eller? Siden du ikke har sett filmene, synes jeg du bør skaffe den vanlige utgaven (2 disc, uansett) av Ringens Brorskap (The Fellowship of the Ring). Jeg tror bl.a. Platekompaniet har den for 119,- (99,- hvis du kjøper to andre i Nice Price-kategorien). Så, hvis du lar deg trollbinde, kan du heller kjøpe de utvidede utgavene (til omlag 350,-), bøkene, kartene, kostymene, osv. Men for all del, de utvidede utgavene er bedre, og har du penger, så kjøper du dem. Endret 22. februar 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 PS: hørte at ROTK "Ekst" faktisk kommer i sommer .. og vanlig kommer i Mai .. (siden de ikke må bygge opp til enda en film .. så kan de bare sleppe de når de er ferdig .... bare noe jeg hørte) krysser fingrene på den ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå