per.lund Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Har nettopp kjøpt meg Logitech Z-2200 Men så lurer jeg på om det går ant å ta av frontdekselet på subben? Har prøvd å ta d av men d gir ikke etter, å så vil jeg ikke bruke makt på d i tilfelle jeg ødelegger noe. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg tror det er limt fast. Hvorfor vil du ha det av? Lenke til kommentar
per.lund Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg tror det er limt fast. Hvorfor vil du ha det av? fordi jeg synes at jeg har hørt at noen hadde tatt d av på et z-680 og at gitteret hadde innvirkninger på lyden, har d det? plus at de hadde jo hvert kult å kunne ta d av engang i blant. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Tviler på du kan høre forskjell i en blindtest... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 det er bare tullsnakk, gitteret fornadrer ikke lyden, ihvertfall ikke så vi mennesker kan høre det-..........., litt kult å ta det av for å se selve elementet også men tor desverre det er skrudd limt fast Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 så at det sto noe om å ta av gitteret på Z-680... Vet at det går på satelittene... Men går det på subben? I så fall hvordan... Jeg er en typisk sånn "se åssen den ser ut inni-fyr" Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Dekslet er nok limt fast. Det er større risiko for skade på elementet uten deksel, spesielt hvis du har suben på gulvet. Lett å være uheldig, kommer borti med en fot. For ikke å snakke om støv. Har alltid deksel på mine høyttalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå