gundik Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php...id=4044&id=6402 ##Melding fra moderator: Erfaringen som opprinnelig lå her er nå slettet av de ansvarlige for prisguiden. Så URLen peker nå til en annen erfaring som ingen har klagd på. Blib## Endret 21. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 En god grunn til å ikke ta alle erfaringene seriøst. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Fant en annen som ikke mente XP2500+ var bra fordi det var vanskelig å spise pizza samtidig som han monterte den Så vi må vel bare godta at ikke alle er like oppegående og at vi må ta det meste med en tønne salt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 fytti, vifta til cpuen min er grusom. prøver jeg å stikke fingeren inn i vifta så gjør det vondt.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 fytti, vifta til cpuen min er grusom.prøver jeg å stikke fingeren inn i vifta så gjør det vondt.... håper det var ironi, gjør jo vondt å stikke fingern inn i en vifte som kjører på 2500rpm eller noe Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Har jo en liten knapp nederst "Meld fra om feil" hvis det er en kødde erfaring... Fant en åpenlyst kødd erfaring om MX700, meldte fra og den ble slettet, flott! --- Latterlig å legge inn kødde erfaring... Tragiskt... EDIT: Enig med C4STOR under, den var morsom... Endret 20. februar 2004 av schmelck Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php...id=4044&id=6402 ROTFLMAO Hehe, det der var virkelig et høydepunkt i en ellers dårlig dag. Rart at det liksom er noen ganger at sånne tåpeligheter kan få meg til å knekke sammen i latter. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Noen må ta en seriøs og grundig opprydding i erfaringene. Det er så utrolig mye tull der. Hadde vert flott med en "report knapp", slik som schmelck nevnte. Det er bare så utrolig irriterende med søppel under erfaringer.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Noen må ta en seriøs og grundig opprydding i erfaringene. Det er så utrolig mye tull der. Hadde vert flott med en "report knapp", slik som schmelck nevnte.Det er bare så utrolig irriterende med søppel under erfaringer.. Det finnes en "report knapp" trykk på knappen nederst på erfaringsiden: "Meld fra om feil" EDIT: kanskje gjøre det er lettere å få med seg "meld fra om feil" linken? Endret 20. februar 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Kommentar/konklusjon:tiss Eg må berre le Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) "erfaringer" er for å hjelpe andre potensielle kjøpere til å klare bestemme seg om de vil kjøpe produktet eller ikke. Sånne "erfaringer" er 100% unyttig for alle med litt mellom ørene, så jeg slettet denne erfaringen. Endret 21. februar 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Flott, men nå peker jo linken til en annen kar sin erfaring, kanskje trådstarter og C4STOR kunne slettet linkene til erfaringsiden? Så slipper han andre karen (Anders Grimsby) et evt. dårlig rykte... --- Kanskje det bare er flisespikkeri fra min side... Endret 21. februar 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 fytti, vifta til cpuen min er grusom.prøver jeg å stikke fingeren inn i vifta så gjør det vondt.... håper det var ironi, gjør jo vondt å stikke fingern inn i en vifte som kjører på 2500rpm eller noe hehe, var ironi ja. tenkte jeg skulle prøve meg på en "seriøs" brukererfaring Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 er det mulig å endre en brukererfaring man en gang har lagt inn. Har anbefalt noe jeg ikke skulle anbefalt i første omgang Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Det kabinettet er i hvert fall alt annet en Lett Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 er det mulig å endre en brukererfaring man en gang har lagt inn. Har anbefalt noe jeg ikke skulle anbefalt i første omgang Er vel ikke vanskligere enn å bruke "meld fra om feil" knappen, be dem om å slette den så kan du legge inn en på nytt... Hvis erfaringen din er "feil" så er det vel bare bra hvis du sier ifra La meg gjette, det er vel ikke tilfeldigvis en LCD skjerm du har erfaring med Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg så en erfaring på en xp2500+ barton, Der var konklusjonen, "Trenger vi hvirkelig så raske cpuer?" Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php...id=4044&id=6402 Synes du skal oppdatere linken din (les fjerne den), det den orginalt pekte til er angivelig fjernet eller endre topic. Min erfaring synes jeg forsåvidt er seriøs nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå