Disengage Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Hei hei... Lurer på en aldeles liten ting. Jeg synes det kunne vært veldig artig å vite hvor mange treff jeg får på siden min. Vet ikke hvordan dette skal ordnes, det bør ikke stå direkte på siden liksom, sånn så alle som besøker den får vite det, men det er ikke noe farlig.. Bare så jeg vet det ! hehe... Fint hvis noen kan hjelpe meg med dette. Mvh Seierskrans ##Topic redigert av moderator, vi liker nemlig ikke bare mye CAPS - Blib## Endret 21. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Du kan begynne med å skippe CAPS i topic. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) KUL'AN MED CAPS LOCK DA Det finnes en hel del forskjellige statistikk-sider. Jeg har vært borti omtrent alle sammen. Den beste jeg har vært borti er http://www.onestat.com som jeg bruker på min egen side. Eneste minus er at det lille javascriptet de bruker føkker opp HTML-valideringen (men HTML-validering er oppskrytt uansett så who f***ing cares ) Med gratis onestat må du ha en liten logo på siden din som linker til statistikken for siden din. Ingen tall vises. Endret 20. februar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Det beste er vel å bruke PHP. Der trenger du ingen reklame, og ikke å vise noe. Du legger bare counterscriptet på index-siden, og så lager du en ny side (f.x home/username/teller.php) som du bare skriver inn i adressefeltet så ser du hvor mange som har besøkt siden. teller.php må inneholde en PHP-kode med f.x <?php include "counter.txt" ?> ellerno. Det finner du utav når du finner et PHP-script. Edit; Litt feil i koden. Endret 20. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 http://www.sindrem.com/php-artikler/teller.html Lenke til kommentar
epsil Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 De fleste webservere loggfører automatisk slike ting. Du kan så bruke et serverskript som AWStats til å presentere informasjonen i loggfilene som et HTML-dokument. Tellerskript på selve sidene er som regel overflødig. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 WebAlizer is your friend Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) <p class="counter"> <?php $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $fp = fopen("hits.txt","r"); $count = fread ($fp, filesize ("hits.txt")); fclose($fp); $count++; $fp = fopen("hits.txt","w"); fwrite($fp, $count); fclose($fp); echo "$count hits in 2004."; echo "Hello, $IP. I've got you!"; ?> <!-- End of hit counter --> </p> I tillegg trenger du en tekstfil som heter hits.txt Tar forbehold om kodefeil. Det er sent. Endret 21. februar 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Selv om jeg ikke har noen hjemmeside engang (har lasta opp avatarer og CV og smådill til hjemmeområdet mitt da), får jeg automatisk e-mail fra Telenor om "webstatistikk denne måneden". Der står det hvor mange hits sida mi har hatt og masse anna dill dall. Så noen ISP'r sender det uten noe fuzz hvertfall..du får sjekke med din ISP. Endret 21. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Crack Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 <p class="counter"> <?php $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $fp = fopen("hits.txt","r"); $count = fread ($fp, filesize ("hits.txt")); fclose($fp); $count++; $fp = fopen("hits.txt","w"); fwrite($fp, $count); fclose($fp); echo "$count hits in 2004."; echo "Hello, $IP. I've got you!"; ?> <!-- End of hit counter --> </p> I tillegg trenger du en tekstfil som heter hits.txt Tar forbehold om kodefeil. Det er sent. Heh, var litt sent der ja Lenke til kommentar
Errae Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 sitemeter.com bruker jeg (= meget bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå