Anathema Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Har nå hatt Fallout2 i 3 år eller mer... Har prøvd å "Runne" det utallige ganger, men har aldrig klart det. Kan noen gi meg en enkel "guide" på hvordan man får fatt på denne G.E:C.K? Hvor viktig er det å ta andre "quest's"? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 google + fallout 2 walkthrough = sant Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Du finner Geck I en av vaultene, vault 15 eller vault 13, disse befinner seg nede i høyre hjørne på kartet - en liten spasertur ifra NCR. Gå til presidenten i NCR og få oppdrag fra henne for å få Vault 15 på kartet. I datamaskinen på bunnen av vault 15 får du vite hvor vault 13 med geck er. Det er flere måter å gjøre dette på også, men de husker jeg ikke i farten. Jeg tror det er ett kart over vault 13 på baksiden av ett bilde du finner ett sted i NCR. Edit, jeg blandet Vault City vaulten og Vault 15 =P Endret 20. februar 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
eught Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Man finner en G.E.C.K i Vault 13. For å finne Vault 13 gjør man som Pycnopodia sier (bortsett fra at det han omtaler som Vault 8 faktisk er Vault 15 ). Dersom du ikke gjør dette er det en alternativ mulighet helt på slutten, men jeg er ikke helt sikker på hvordan man skal komme seg helt til slutten uten å først ha fått tak i G.E.C.K'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå