Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synest ikkje at spelet skal bli så alt for realistisk, realismen slik den er nå er egentlig akkurat passe. Litt av moroa i GTA3 var jo det litt arcade prega gameplayet. Hadde blitt kjedelig visst du fekk politiet på nakken berre du ikkje overholdt vikeplikta. Men bedre AI når du først får politiet etter deg hadde blitt bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
* Litt mer fokus på business-delen

* Pengene fra firmaene du eier kommer rett inn på kontoen

* Det bør gå ann å kjøpe opp mange flere bedrifter. Bør gå ann å kjøpe f.eks en kebab-sjappe og tjene penger på med en gang, uten å måtte gjennomføre en haug med missions. Men slike missions kan spares til bedrifter som er omfattende, som f.eks et hotell.

* Mulighet for å "oppgradere" leiligheten din. Kjøpe kjøretøy, lage større garasje

* Klesskap :blush:

* Kunne også tenke meg en avis på et eller annet vis, som forteller deg hva som skjer/annonser osv.

* Sykkel og skateboard hadde vært kewlt

Helt enig med deg der. :thumbs: Spesielt det med kebab-sjappa.

Enig med den kebabsjappa . Men tenk hvor kult det hadde vært å f.eks eie en egen strippeklubb da!

Lenke til kommentar
Mulig jeg savner våpen på helikoptrene. Kunne hatt det sånn som det er nå. Med noen nyhetshelikopter, politihelikopter og andre relevante typer. Men også hatt tilgang til en Black Hawk eller noe i den dur som vi kunne lekt oss med. På linje med tanksen.

Når du har funnet alle "hidden package"ene så får du et militær helekopter som du kan skyte raketter med. Veldig gøy.

Notert.

Takker. :)

Lenke til kommentar

De kunne jo alltids gjort det mulig å slippe unna selv den hissigste politiskvadronen

Man burde kunne ha en sjanse til å komme seg opp av vannet og ikke bare dø...

LAN og multplayer!!

Kanskje noen hemmelige mini-games? :yes:

Ellers håper jeg de fortsatt er tro til radiokanalene med fet musikk og latterlige programmer!

Lenke til kommentar
Mulig jeg savner våpen på helikoptrene. Kunne hatt det sånn som det er nå. Med noen nyhetshelikopter, politihelikopter og andre relevante typer. Men også hatt tilgang til en Black Hawk eller noe i den dur som vi kunne lekt oss med. På linje med tanksen.

Når du har funnet alle "hidden package"ene så får du et militær helekopter som du kan skyte raketter med. Veldig gøy.

Notert.

Takker. :)

Man trenger ikke alle 100 hidden packages.

Man må bare klare spillet, kle seg ut som politi, dra videre ut til militær fly plassen (Like ved den vanlige) og "vips": der står visst et apache helikopter å venter på deg. :love::love:

Lenke til kommentar

Ok.. etter å ha lest gjennom postene deres har jeg laget en liten liste over hva jeg vil ha med i gta "5"! :

*Fetere motorlyder! Selv om mange mener det motsatte er jeg ikke så fornøyd med lydene fra motorene i bilene! bleh

*Action under horekjøp! Når en bytter kamera til veldig nære kan en se at begge to bare sitter helt stille i bilen...! BLEH

*Biler som ikke sprenger når de ligger oppned!

*AI! Det irriterer meg at i de fleste spill vet politiet til enhver tid hvor du er UANSETT! Dessuten plasseres det politimenn random når du er ettersøkt, så de kommer seg opp på steder en trenger helikopter for å komme seg til.

*Menn med hatt som kjører sakte som svin og kræsjer i lyktestolper

jeg synes IKKE en burde svømme.. assa.. GTA! Det er ikke et svømmespill!!

Hadde bare blitt teit!!

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg er at når du skyter personer som sitter inne i bilene, med f.eks magnumen, så går de ut av bilen før de dør, hvis jeg husker rett. Hadde vært artigere å dratt likene ut av bilen. :p (mulig dette er nevnt tidligere)

Lenke til kommentar

Hva med en mulighet for å klenge seg til biler i fart? Enkelte biler er det jo veldig lett å stå på, mens de mindre blir man lettere kastet bakover fra når de kjører fort.

Dette skjer jo fordi en står oppreist på bilene. Skulle gått an å lagt seg ned å holdt seg fast til noen lister eller noe slik.

Lenke til kommentar

tjaaa..

-bedre grafikk

-masse forskjellige våpen/powertools :grin:

-å kunne svømme inn til land hvis man skulle være så uheldig å lande i sjøen, event. bli spist av hai hvis man er for langt ut :)

-mer folk på gata (er så kjipt når man står på en hovedgate ca. kl 17 og det ikke er en eneste person der)

-bedre AI

-Mer interaktivitet

-evnen til å kunne bevege seg inni hus osv.

-bedre lyd.

-sterte lusen i skills og bli bedre til å f. eks skyte, løpe, kjempe.

-mer håndgemeng, mer nærkamps triks og kunne lære seg flere "moves"

det er utrolig mye mer som hadde vært kult, men jeg orker ikke skrive mer nå.

edit: leif

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...